Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Як утримати лідерські позиції в ринковому середовищі?

Будь який бізнес може розраховувати на успіх тільки тоді, коли створений ним продукт (товар або послуга) знайде свого споживача.
І тому, ще на стадії формування бізнес-ідеї щодо напрямків діяльності компанії, необхідно уявити собі того покупця/споживача, на якого розрахований запланований продукт.
Уявляючі споживача - треба пам’ятати що, по-перше, споживачі не купують товари та послуги, вони купують задоволення, яке у них виникає (або не виникає!) під час використання цих товарів та послуг.
Задоволення від того, що куплений продукт вирішив ту чи іншу його проблему.
І по-друге, дуже часто споживач шукає на ринку не якийсь конкретний продукт,
він шукає рішення своєї конкретної проблеми, яке можуть забезпечити йому різні продукти.

Тобто, потреби споживача, що визначаються як суб’єктивне відчуття нестачі чогось суттєвого і необхідного, викликають бажання бути задоволеними.
Ці бажання мотивують його до дій щодо пошуку того, що може задовольнити конкретну потребу або декілька взаємопов’язаних потреб (а іноді - декілька абсолютно протилежних потреб і тоді вже потреби конкурують між собою).
Підкріплене купівельною спроможністю мотивоване бажання споживача створює в ринковому середовищі попит на відповідний продукт (на цьому етапі економічного відтворення конкуренція відбувається вже між продуктами та компаніями, що їх виробляють, за можливість бути обраним споживачем).
Аналіз та розуміння потреб своїх цільових споживачів набуває все більшої важливості для компаній.
На ринкових сегментах багатьох товарів вже склалася така ситуація, що тільки кращі із кращих здатні привернути увагу споживачів. Тому, вплив на рівень та характер попиту – головне завдання організації.
Більш приваблива пропозиція від виробника та, в якій споживач бачить (чує або відчуває) можливість задовольнити декілька (або навіть – комплекс) своїх потреб. Тобто, у виробника більше шансів бути обраним, коли властивості виробленої ним продукції зорієнтовані на задоволення у споживача цілої низки потреб ієрархічної піраміди.

Вже недостатньо просто задовольняти усвідомлені потреби, компанія повинна прагнути здивувати споживачів.

Споживач добре запам’ятає компанію тільки у двох випадках: коли вона виробляє товари або послуги дуже низької якості (здоровий глузд та юмор споживача це вже не сприймає!), а також, коли вироблені товари та надані послуги настільки гарні, що примушують покупця/клієнта застигнути (у захваті!) на місці.

Здатність швидко діяти і розвиватися, задовольняючи постійно зростаючі потреби споживачів, є показником конкурентноздатної, компетентної організації. Але постійне утримання лідерських позицій в ринковому середовищі можливе тільки на умовах постійних (безперервних) інновацій, які дають можливість постійного перевищення очікувань споживачів.

Ми готові сприяти тому, щоб Ви мали системну технологію управління, що дозволяє використовувати свої ресурси значно ефективніше, ніж конкуренти.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.

Бажаю Вам вдачі та ефективних результатів!

Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)


Опубликовано: 27.12.2023




Новые статьи: Поради щодо вибору тренінгу

Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кад­ровой политики многих предприя­тий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибе­гает все большее количество ком­паний, это..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 21.03.2008



news


  Останні новини:  

25.11.2025
Суперрозіграш від HOCK: 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів для учасників
Компанія HOCK international оголошує про старт розіграшу 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів до кваліфікаційних іспитів. Подати заявку на участь у розіграші можна з 25 по 30 листопада...

21.11.2025
Спеціальна пропозиція здобувачам сертифіката CSCA
HOCK international пропонує спеціальні умови підписки на підготовчі матеріали до іспиту CSCA — Certified in Strategy and Competitive Analysis. Найближча сесія відбудеться у березні 2026 року.

17.11.2025
Сертифікат FMAA – Financial and Managerial Accounting Associate
Сертифікат FMAA запроваджений американським Інститутом IMA (Institute of Management Accountants) для фахівців з фінансового і управлінського обліку, які починають свою кар’єру у фінансах; студентів...

10.11.2025
Кваліфікація Certified in Strategy and Competitive Analysis для фінансових фахівців
Кваліфікація CSCA / Certified in Strategy and Competitive Analysis розроблена Інститутом IMA / Institute of Management Accountants для фінансових фахівців, які прагнуть покращити свої навички...

10.09.2025
PassMap™ – інтерактивна система підготовки до іспитів
HOCK international є провідною компанією на ринку бізнес-освіти. Наша мета – надати максимально якісні послуги у підготовці до здачі міжнародних кваліфікаційних іспитів та забезпечити здобувачів...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.