Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Будь який бізнес може розраховувати на успіх тільки тоді, коли створений ним продукт (товар або послуга) знайде свого споживача.
І тому, ще на стадії формування бізнес-ідеї щодо напрямків діяльності компанії, необхідно уявити собі того покупця/споживача, на якого розрахований запланований продукт.
Уявляючі споживача - треба пам’ятати що, по-перше, споживачі не купують товари та послуги, вони купують задоволення, яке у них виникає (або не виникає!) під час використання цих товарів та послуг.
Задоволення від того, що куплений продукт вирішив ту чи іншу його проблему.
І по-друге, дуже часто споживач шукає на ринку не якийсь конкретний продукт,
він шукає рішення своєї конкретної проблеми, яке можуть забезпечити йому різні продукти.
Тобто, потреби споживача, що визначаються як суб’єктивне відчуття нестачі чогось суттєвого і необхідного, викликають бажання бути задоволеними.
Ці бажання мотивують його до дій щодо пошуку того, що може задовольнити конкретну потребу або декілька взаємопов’язаних потреб (а іноді - декілька абсолютно протилежних потреб і тоді вже потреби конкурують між собою).
Підкріплене купівельною спроможністю мотивоване бажання споживача створює в ринковому середовищі попит на відповідний продукт (на цьому етапі економічного відтворення конкуренція відбувається вже між продуктами та компаніями, що їх виробляють, за можливість бути обраним споживачем).
Аналіз та розуміння потреб своїх цільових споживачів набуває все більшої важливості для компаній.
На ринкових сегментах багатьох товарів вже склалася така ситуація, що тільки кращі із кращих здатні привернути увагу споживачів. Тому, вплив на рівень та характер попиту – головне завдання організації.
Більш приваблива пропозиція від виробника та, в якій споживач бачить (чує або відчуває) можливість задовольнити декілька (або навіть – комплекс) своїх потреб. Тобто, у виробника більше шансів бути обраним, коли властивості виробленої ним продукції зорієнтовані на задоволення у споживача цілої низки потреб ієрархічної піраміди.
Вже недостатньо просто задовольняти усвідомлені потреби, компанія повинна прагнути здивувати споживачів.
Споживач добре запам’ятає компанію тільки у двох випадках: коли вона виробляє товари або послуги дуже низької якості (здоровий глузд та юмор споживача це вже не сприймає!), а також, коли вироблені товари та надані послуги настільки гарні, що примушують покупця/клієнта застигнути (у захваті!) на місці.
Здатність швидко діяти і розвиватися, задовольняючи постійно зростаючі потреби споживачів, є показником конкурентноздатної, компетентної організації. Але постійне утримання лідерських позицій в ринковому середовищі можливе тільки на умовах постійних (безперервних) інновацій, які дають можливість постійного перевищення очікувань споживачів.
Ми готові сприяти тому, щоб Ви мали системну технологію управління, що дозволяє використовувати свої ресурси значно ефективніше, ніж конкуренти.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.
Бажаю Вам вдачі та ефективних результатів!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубликовано: 27.12.2023
Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кадровой политики многих предприятий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибегает все большее количество компаний, это..
Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
news
|