Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
У ході управління компанією, поряд з фінансовими показниками, важливо відстежувати і нефінансові показники (кількість постійних клієнтів, індекс задоволеності клієнтів, середній термін виконання замовлення, частка браку, плинність кадрів, кількість раціоналізаторських пропозицій тощо), що впливають на виконання фінансових показників.
Базова ідея запропонованої Р. Капланом та Д. Нортоном концепції Balanced Scorecard — у стислій, структурованій формі, у вигляді системи показників, надати менеджменту найважливішу для нього інформацію.
Ця інформація, з одного боку, має бути компактною, а з іншого боку, має відображати всі основні сторони діяльності компанії.
І тоді керівник зможе управляти бізнес-системою, орієнтуючись на значення індикаторів, згрупованих за чотирма взаємопов'язаними блоками (перспективами):
- Фінанси,
- Ринок/Клієнти,
- Бізнес-процеси,
- Інфраструктура / Співробітники
У рамках моделі Balanced Scorecard чотири згадані блоки зв'язуються між собою стратегічним причинно-наслідковим ланцюжком, який показує, що кваліфіковані, мотивовані, згуртовані в єдину команду співробітники, використовуючи розвинену інфраструктуру (інформаційні системи, обладнання, технології), забезпечують необхідну системі якість бізнес-процесів.
Налагоджені бізнес-процеси (низький відсоток браку, швидка обробка та виконання замовлення клієнта, якісна сервісна підтримка) забезпечують задоволеність клієнтів, досягнення конкурентних переваг та успіх компанії в ринковому середовищі.
Маркетингові успіхи компанії, у свою чергу, є запорукою її фінансових успіхів.
Причинно-наслідковий ланцюжок моделі Balanced Scorecard може розкручуватися у зворотній бік наступним чином:
- причини незадовільних значень фінансово-економічних показників слід шукати у блоці «Ринок/Клієнти»,
- незадоволеність клієнтів означає наявність проблем у блоці «Бізнес-процеси»,
- а коріння проблем з бізнес-процесами знаходиться в блоці «Інфраструктура/Співробітники»
Усі фактори, важливі для управління підприємством, повинні бути виміряні та представлені у вигляді показників (індикаторів) – ключових показників ефективності (Key Performance Indicators, KPI).
Дуже просто впровадити в компанії систему управління бізнес-процесами компанії за допомогою збалансованих KPI, якщо...
Якщо знати алгоритм та технологію дій!
Саме на навчання цьому й спрямовані онлайн-тренінги консалтингового центру Школи Адміністративного Управління Зиміною
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком та графіком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Бажаю вам успіху!
І завжди рада допомагати Вам бути унікальними, компетентними та ефективними!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубликовано: 04.09.2024
Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кадровой политики многих предприятий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибегает все большее количество компаний, это..
Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
news
|