Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Вся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету
- задоволення потреб клієнта.
Чому?
А тому, що продати клієнту / замовнику / покупцю можно
тільки той продукт, який йому необхідний!
З чого починається маркетинг взаємовідносин із споживачами?
Звичайно, з вивчення потреб та очікувань споживачів!
Адже принцип, закладений в основу маркетингу, в тому, що вся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету - задоволення потреб клієнта.
А задовольнити його потреби можна, якщо зробити та продати йому той продукт, який йому необхідний!
І тільки те підприємство досягає успіху (лідирує в конкурентному середовищі), яке задовольняє головну потребу своїх клієнтів краще, ніж його конкуренти!
Як виявлено цю потребу: внаслідок систематичного аналізу ринку чи інтуїтивно - немає значення.
Але визначає її лише той, хто глибоко вникає у проблеми Ринку!
Споживачі та їх бажання постійно змінюються.
І безперервні зміни ринку є його нормальним станом.
Але саме в цьому поряд із шансами на успіх таїться і ризик.
Кому не вдається пристосуватися до цих змін, той потрапляє у скрутне становище.
Подобається вам це чи ні, але «працюють» об'єктивні ринкові закони.
І не має значення, наскільки високо ви самі оцінюєте товар…
Якщо Ринок його не потребує і Ви не можете переконати споживачів у його перевагах, товар не буде проданий.
Тому маркетологи підприємств постійно шукають правильні відповіді.
на ТРИ КЛЮЧОВІ ЗАПИТАННЯ (і НАЙВАЖЛИВІШІ!!!):
- КОМУ ПРОДАВАТИ?
- ЩО ПРОДАВАТИ?
- ЯК ПРОДАВАТИ?
Якщо Ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгах:
- Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen;
- Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера
На цих тренінгах Ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з графіком та переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Бажаю Вам Успіху у пізнанні Ринкових потреб Ваших покупців та ефективному управлінні компанією!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубликовано: 20.06.2024
Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кадровой политики многих предприятий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибегает все большее количество компаний, это..
Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
news
|