Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
В умовах ринкової економіки виробник та споживач
самі знаходять одне одного.
Мотивація їхньої діяльності ґрунтується
на фінансовому виграші та максимізації споживчого ефекту.
Споживач, як головна фігура,
вибирає найкращі властивості
між кращими товарами різних виробників.
Економічна поведінка виробника та споживача
Аналіз та розуміння потреб своїх цільових споживачів набуває істотного значення для компаній.
Будь-який бізнес може розраховувати на успіх лише за умови, що створений продукт (товар чи послуга) знайде свого споживача.
Саме тому ще на стадії формування бізнес-ідеї за напрямками діяльності компанії необхідно уявити того покупця / споживача, на якого розрахований запланований продукт.
Представляючи споживача, слід пам'ятати, що:
- По-перше, споживачі купують не товари та послуги, вони купують задоволення, яке у них виникає (або не виникає!) при використанні цих товарів та послуг.
- По-друге, дуже часто споживач шукає на ринку не конкретний продукт, він шукає вирішення своєї конкретної проблеми, яку може забезпечити різні продукти.
Тобто, потреби споживача, визначаються як суб'єктивне відчуття нестачі чогось суттєвого та необхідного, викликають бажання бути задоволеним.
Ці бажання мотивують його до пошуку того, що може задовольнити конкретну потребу або кілька взаємопов'язаних потреб (а іноді – кілька зовсім протилежних потреб і тоді потреби конкурують між собою).
Підкріплене купівельною спроможністю мотивоване бажання споживача створює у ринковому середовищі попит на відповідний продукт (на цьому етапі економічного відтворення конкуренція відбувається вже між продуктами та компаніями, які виробляють подібні продукти, за можливість бути обраним споживачем).
На ринкових сегментах багатьох товарів склалася ситуація, що тільки найкращі з найкращих здатні привернути увагу споживачів.
Тому, вплив на рівень і характеру попиту - головне завдання організації.
Більш приваблива пропозиція від виробника та, у якій споживач бачить (чи відчуває) можливість задовольнити кілька (чи навіть - комплекс) своїх потреб.
Тобто, у виробника більше шансів бути обраним, коли властивості виробленої ним продукції/послуги/роботи орієнтовані на задоволення споживачу цілого ряду потреб ієрархічної піраміди.
Якщо Ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління і бути клієнто-орієнтованою компанією на основі міжнародних стандартів, запрошую вас узяти участь у тренінгах:
- Основи впровадження системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
- Практикум внутрішнього аудиту системи менеджменту якості на основі ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2018,
де Ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритм конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Бажаю Вам вдачі та ефективних результатів!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубликовано: 02.05.2024
Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кадровой политики многих предприятий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибегает все большее количество компаний, это..
Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
news
|