Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Еволюція принципів ефективного управління підприємством на основі якості

Принципи управління організацією на основі якості
(загального управління якістю – TQM)
виникли на основі результатів роботи
у сфері підвищення якості продукції в Європі, Америці, СРСР і Японії.

ТQМ має всеохоплюючий характер.
TQM - це стратегія, спрямована на поліпшення кінцевих результатів за рахунок підвищення ефективності всієї роботи організації.

Сучасна концепція ефективного управління підприємством на основі якості бере свої джерела з робіт Вальтера Шухарта (Walter Shewhart), що ввів поняття циклу безупинних технологічних змін на підставі статистичного контролю якості.
Це був знаменитий цикл PDCA (Plan-Do-Check-Act: Планувати-Виконувати-Контролювати-дДіяти), відомий також як «Цикл Шухарта».
Уперше він був застосований у лабораторіях Белла (США) у 30-х роках.
Найбільший внесок у розвиток теорії TQM внесли В.Эдвардс Дємінг, Джозеф М.Джуран, Філіп Б.Кросбі, Арманд Фейхенбаум, що підкреслювали необхідність підходу до якості на рівні організації.
Бурхливий розвиток теорії управління якістю розпочався у кінці 1940-х - 1950-х років.
У той час Арманд Фейхенбаум (Armand V. Feigenbaum) увів поняття «Загального Контролю Якості» (Total Quality Control - TQC), що складається з етапів розробки якості, підтримки якості і поліпшення якості, а також поняття одночасного інжиніринга та «Вартості Якості».
Едвард Дємінг (W. Edwards Deming) розширив сферу застосування циклу Шухарта і статистичних методологій управління виробництвом на сферу продажу і надання послуг.
У цей час їм були сформульовані знамениті «Чотирнадцять принципів» управління якістю та принцип постійного поліпшення якості.
Починаючи з 1950 року, Дэмінг почав впроваджувати свої принципи на японських підприємствах.
Вважається, що саме діяльність Дємінга багато в чому сприяла появі недорогих і високоякісних японських товарів.
У 1951 році в Японії була заснована премія Дємінга.
Філіп Кросбі (Philip Crosby) у 1964 р. запропонував програму «Нуль дефектів», що полягає в тому, що за якість не платять.
Гроші приходиться платити за відсутність і недоліки якості, що і повинне бути предметом контролю.
Джуран (Juran, Joseph M.) - розробив принцип «Тріада якості».
Месінг (Masing Walter) - запропонував «Довідник по якості» як основний документ системи забезпечення якості підприємства.
В СРСР основні принципи TQM були закладені ще в 1950-і роки.
Перша спроба була зроблена саратовськими машинобудівниками, що створили свою систему «БВП» (бездефектного виготовлення продукції), потім з'явилася її львівська модифікація «СБП» (система бездефектної праці), горьковська система «КАНАРСПИ» (якість, надійність, ресурс із першого пред'явлення), ярославська система «НОРМ» (наукова організація робіт з підвищення моторесурса), «КС УЯП» (комплексна система управління якістю продукції).
В останні роки було багато нових теоретичних і практичних розробок в області якості, з яких можна виділити два основних положення:
1. Усе повинне робитися в інтересах клієнтів, потреби яких Вам відомі;
2. Дешевше робити добре з першого разу.
Каорі Ішікава (Kaorі Ishikawa) у 1962 році розробляє «Цикл Якості» і переконує японських менеджерів звертати увагу на пропозиції робітників.
Запропонував діаграму «Причини - наслідок» (діаграма Ішікави), розробив концепцію управління якістю, в якому бере участь весь колектив підприємства.
Теорія Ішікава має на увазі, що якість - це не тільки якість продукту, але також післяпродажне обслуговування, якість управління, сама компанія і людське життя.
К. Ішікава на початку 80-х років вперше запропонував розглядати організацію як систему процессов.
Міжнародні стандарти серії ISO 9000 законодавчо закріпили системно-процесний підхід. Цей підхід ґрунтується на розумінні того, що всяка робота виконується як процес і всі складові елементи системи взаємопов’язані та взаємовпливові.
Ви хочете знати більше про системну роботу згідно ISO серії 9000?
Ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління і управляти бізнесом системно, результативно та ефективно на основі міжнародних стандартів?
Запрошую вас взяти участь у тренінгах:
- Основи впровадження системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
- Практикум внутрішнього аудиту системи менеджменту якості на основі ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2018,
де Ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритм конкретних дій для підвищення конкурентоспроможності Вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком та графіком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Бажаю Вам вдачі та ефективних результатів!

Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)


Опубликовано: 23.09.2024




Новые статьи: Поради щодо вибору тренінгу

Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кад­ровой политики многих предприя­тий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибе­гает все большее количество ком­паний, это..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 21.03.2008



news


  Останні новини:  

10.11.2025
Кваліфікація Certified in Strategy and Competitive Analysis для фінансових фахівців
Кваліфікація CSCA / Certified in Strategy and Competitive Analysis розроблена Інститутом IMA / Institute of Management Accountants для фінансових фахівців, які прагнуть покращити свої навички...

10.09.2025
PassMap™ – інтерактивна система підготовки до іспитів
HOCK international є провідною компанією на ринку бізнес-освіти. Наша мета – надати максимально якісні послуги у підготовці до здачі міжнародних кваліфікаційних іспитів та забезпечити здобувачів...

13.08.2025
Здобувачам сертифіката CIA Certified Internal Auditor
Спеціальна пропозиція від HOCK international – знижка 50% на пакет підготовчих матеріалів для студентів з України!

11.08.2025
Відкриті тренінги Осінь 2025
Запрошуємо взяти участь у відкритих тренінгах від HOCK Ukraine! Підвищення рентабельності бізнесу: аналіз «Витрати – об’єм – прибуток» та оцінка беззбитковості – 20 вересня 2025 Релевантні...

04.08.2025
Фахівцям з управлінського обліку – сертифікат CMA Certified Management Accountant
HOCK international пропонує повний пакет авторських підготовчих матеріалів та супровід провідних викладачів протягом всього терміну навчання. До 20 серпня 2025 для кандидатів з України діє знижка...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.