Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Чому працівник не вміє казати слово «НІ»?

Людина, яка не може сказати «НІ», насправді не володіє інформацією про себе, не знає своїх планів навіть на день. Вона як чорна тканина поглинає «сонячні задачі», а коли приступить до їх виконання, невідомо. Тому що не знає, а скільки в неї тих задач усього.

Нагадую приклад, опублікований в пості про трудоголіка. Мій знайомий, який працював в Міністерстві закордонних справ, міг вирішити будь-які питання, особливо, що стосується оформлення документів, мав зв’язки та контаки. Але, якщо мені треба було щось отримати від нього, я приїздила до нього додому вранці, будила, чекала, поки він збирався, одягався, після того ми їхали туди, куди треба, і я була постійно поруч. Як тільки відверталася, його одразу хтось хапав. Навіть, відпускаючи в туалет, треба було стояти під дверима, тому що він із туалету міг вийти з кимсь, кому він пообіцяв щось зробити і вони йдуть робити наступні справи. Він вже про мою справу забув. У нього патологічна неспроможність сказати «НІ» комусь. І будь-яка людина підходила і казала: «Васю, треба». І він одразу ж з нею йшов, хоча тільки-но Петі пообіцяв.

Люди поза простором і часом не здатні дотримуватись обіцянок. І не тому, що вони це роблять спеціально, а тому, що вони самі потребують допомоги як маленькі діти. Щоб їх почали поважати в суспільстві, їм потрібно змінитися. І швидше за все до цієї геніальної думки вони самі не дійдуть. Потрібна допомога дружня – рука, яка поведе їх до фахівців або голова, яка допоможе у всьому розібратись без сторонніх очей.

Перший крок – планувальник. Треба сісти і витратити кілька днів, а то й тиждень, щоб систематизувати всі задачі: вибрати актуальні і виконання яких вже не потрібне, поставити дедлайни, порахувати, скільки часу займе кожна задача (враховуючи дорогу, комунікацію з іншими людьми, роботу принтера і комп’ютера). Після подібного розписування люди дивуються, що в них у тижні 10 днів, а в році – 400.
Другий крок – виконання денних і тижневих задач.
Третій крок – людина у курсі своїх справ, вона знає, що робитиме навіть за 10 хв., тому вона каже «НІ!!!», відмовляє тим, кому раніше завжди говорила «ТАК!!!». Це супроводжується дискомфортом і конфліктами. Але головне – людина тверезо і в реальному часі дивиться на світ.
Четвертий крок – після вчасного виконання задач такого працівника називають «професіоналом». А з його вуст звучить «ТАК!!!» після перевірки планів у планувальнику.
Тому, якщо ви не вмієте казати «НІ», витратьте час і зберіть свої всі задачі докупи: робота, здоров’я, сім’я, особистісний розвиток. Перевірте, скільки насправді у вас є в наявності вільного часу.


Опубликовано: 09.06.2011




Новые статьи: Поради щодо вибору тренінгу

Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кад­ровой политики многих предприя­тий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибе­гает все большее количество ком­паний, это..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 20.03.2008



Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
Категорія: Поради щодо вибору тренінгу
Додана: 21.03.2008



news


  Останні новини:  

25.11.2025
Суперрозіграш від HOCK: 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів для учасників
Компанія HOCK international оголошує про старт розіграшу 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів до кваліфікаційних іспитів. Подати заявку на участь у розіграші можна з 25 по 30 листопада...

21.11.2025
Спеціальна пропозиція здобувачам сертифіката CSCA
HOCK international пропонує спеціальні умови підписки на підготовчі матеріали до іспиту CSCA — Certified in Strategy and Competitive Analysis. Найближча сесія відбудеться у березні 2026 року.

17.11.2025
Сертифікат FMAA – Financial and Managerial Accounting Associate
Сертифікат FMAA запроваджений американським Інститутом IMA (Institute of Management Accountants) для фахівців з фінансового і управлінського обліку, які починають свою кар’єру у фінансах; студентів...

10.11.2025
Кваліфікація Certified in Strategy and Competitive Analysis для фінансових фахівців
Кваліфікація CSCA / Certified in Strategy and Competitive Analysis розроблена Інститутом IMA / Institute of Management Accountants для фінансових фахівців, які прагнуть покращити свої навички...

10.09.2025
PassMap™ – інтерактивна система підготовки до іспитів
HOCK international є провідною компанією на ринку бізнес-освіти. Наша мета – надати максимально якісні послуги у підготовці до здачі міжнародних кваліфікаційних іспитів та забезпечити здобувачів...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.