Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Людина, яка не може сказати «НІ», насправді не володіє інформацією про себе, не знає своїх планів навіть на день. Вона як чорна тканина поглинає «сонячні задачі», а коли приступить до їх виконання, невідомо. Тому що не знає, а скільки в неї тих задач усього.
Нагадую приклад, опублікований в пості про трудоголіка. Мій знайомий, який працював в Міністерстві закордонних справ, міг вирішити будь-які питання, особливо, що стосується оформлення документів, мав зв’язки та контаки. Але, якщо мені треба було щось отримати від нього, я приїздила до нього додому вранці, будила, чекала, поки він збирався, одягався, після того ми їхали туди, куди треба, і я була постійно поруч. Як тільки відверталася, його одразу хтось хапав. Навіть, відпускаючи в туалет, треба було стояти під дверима, тому що він із туалету міг вийти з кимсь, кому він пообіцяв щось зробити і вони йдуть робити наступні справи. Він вже про мою справу забув. У нього патологічна неспроможність сказати «НІ» комусь. І будь-яка людина підходила і казала: «Васю, треба». І він одразу ж з нею йшов, хоча тільки-но Петі пообіцяв.
Люди поза простором і часом не здатні дотримуватись обіцянок. І не тому, що вони це роблять спеціально, а тому, що вони самі потребують допомоги як маленькі діти. Щоб їх почали поважати в суспільстві, їм потрібно змінитися. І швидше за все до цієї геніальної думки вони самі не дійдуть. Потрібна допомога дружня – рука, яка поведе їх до фахівців або голова, яка допоможе у всьому розібратись без сторонніх очей.
Перший крок – планувальник. Треба сісти і витратити кілька днів, а то й тиждень, щоб систематизувати всі задачі: вибрати актуальні і виконання яких вже не потрібне, поставити дедлайни, порахувати, скільки часу займе кожна задача (враховуючи дорогу, комунікацію з іншими людьми, роботу принтера і комп’ютера). Після подібного розписування люди дивуються, що в них у тижні 10 днів, а в році – 400.
Другий крок – виконання денних і тижневих задач.
Третій крок – людина у курсі своїх справ, вона знає, що робитиме навіть за 10 хв., тому вона каже «НІ!!!», відмовляє тим, кому раніше завжди говорила «ТАК!!!». Це супроводжується дискомфортом і конфліктами. Але головне – людина тверезо і в реальному часі дивиться на світ.
Четвертий крок – після вчасного виконання задач такого працівника називають «професіоналом». А з його вуст звучить «ТАК!!!» після перевірки планів у планувальнику.
Тому, якщо ви не вмієте казати «НІ», витратьте час і зберіть свої всі задачі докупи: робота, здоров’я, сім’я, особистісний розвиток. Перевірте, скільки насправді у вас є в наявності вільного часу.
Опубликовано: 09.06.2011
Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кадровой политики многих предприятий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибегает все большее количество компаний, это..
Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
news
|