Регистрация    Вход
Training.ua

Тренинги, семинары, конференции

каталог открытых и закрытых мероприятий в Украине от лучших тренинговых компаний и event-организаторов
Категории

Маркетинг и продвижение
Управление персоналом
Коммуникационные тренинги
Продажи
Тренинги личности
Отраслевые тренинги
Менеджмент
Для тренеров



Разделы

Тренинги
Корпоративные программы
Конференции
Семинары
Аренда конференц-зала
Каталог тренинговых компаний
Статьи
Новости


+38(044) 451-42-23
  info@training.ua



12 ЗВИЧОК УСПІШНИХ ЛЮДЕЙ

1. Починайте ранок з задоволенням
У багатьох успішних людей є свої ранкові ритуали - дії, які людина робить відразу після пробудження. Це може бути зарядка, складання плану на день, медитація, коротка прогулянка, свіжовичавлений сік, гра на фортепіано та ін. Такі ранкові ритуали задають тон дня і мотивують.

2. Вільний графік
Сучасні успішні власники бізнесу, наприклад, Ілон Маск або Марк Цукерберг, стверджують, що для продуктивної діяльності не обов'язково жити по восьмигодинному робочому графіку. Наукові дослідження виявили, що чотириденна робота в офісі може бути продуктивнішою класичного п'ятиденного графіка. Також все більшої популярності набирає дистанційна робота - ви заощаджуєте час і гроші на організацію робочого простору та на добирання до роботи і назад.

3. Організовуйте робочий день правильно
Виберіть для себе оптимальний темп роботи - спробуйте працювати від 30 хвилин до години, а потім зробіть невелику перерву, потім знову приступайте до роботи, але вже на півгодини-годину довше. Обов'язково ставте собі завдання на день і намагайтеся їх виконати.

4. Якість, а не на кількість
Правильно розставляйте пріоритети в роботі. Замість того, щоб витрачати час на дрібні несуттєві справи, робіть найважливіші речі в першу чергу, а решту часу вже зможете витратити, як вважатимете за потрібне.

5. Медитуйте
Медитація допоможе протистояти повсякденному стресу і навести порядок в голові. Медитація корисна і для фізичного, і для психічного здоров'я - завдяки їй активізується імунна система і поліпшується пам'ять. Крім того, мантра-медитація несе духовну користь. 15-20 хвилин ранкової медитації вистачить, щоб забути про стрес протягом дня.

6. Контролюйте емоції
Гнів - поганий порадник. Гнівні люди рідше досягають успіху, а ось стримані і спокійні - навпаки, йдуть вперед. Контролюйте свої емоції, щоб не заводитись з будь-якого приводу. Намагайтесь зрозуміти емоції оточуючих. З контролем власних емоцій та розумінням чужих, до речі, також допоможе медитація.

7. Не дозволяйте високим стандартам себе залякати - ставтеся до них як до напрямку, або до цілі, до яких вам належить рухатись. Досконалості не буває ні в чому, але, якщо встановите для себе високу планку, - точно будете знати, куди рухаєтесь. Не думайте, що все вийде з першого разу - будь-яку невдачу сприймайте як можливість виправити помилки.

8. Вмійте сказати «ні»
Знаходьте в собі сили відмовлятися від старого - без цього не буде прогресу. Це стосується старих речей, проектів і навіть людей, яких краще залишити в минулому. А ще вмійте говорити «ні» завданням, які не стоять у вас в пріоритеті і ніяк не пов'язані з вашими власними планами на майбутнє.

9. Ведіть щоденник
Щоденник стане в нагоді з двох причин. По-перше, це відмінний спосіб поговорити з самим собою про свої проблеми і переживання. Коли ви викладете все на папері (справжньому або електронному), вам буде простіше розібратися в собі. По-друге, щоденник допоможе вам планувати та підсумовувати власний день. Можна спочатку писати план роботи на день, а ввечері - що вдалося зробити, а що ні.

10. Не приносьте в жертву творчість
Не беріться за роботу виключно заради грошей, займайтеся тільки тими проектами, які вам цікаві і які допоможуть вам розвиватися. Не думайте, що, якщо не візьметесь за нудний, але прибутковий проект, то помрете з голоду. В світі повно цікавих оплачуваних проектів, їх тільки треба знайти.

11. Читайте
Ніколи не переставайте читати, беріть приклад з Білла Гейтса і Ілона Маска, що не пропустять нагоди обговорити прочитані книги. Марк Цукерберг і зовсім стверджує, що прочитує книгу за два тижні, а геній інвестицій Уоррен Баффет витрачає близько 80% свого часу на читання.

12. Пам'ятайте про самоконтроль
Самоконтроль - чудова звичка, розвивайте її поступово, починаючи з повсякденних речей. Хочете відмовитися від солодкого - обідайте там, де багато тістечок, але не купуйте їх. Хочете рідше відволікатися на соцмережі - спробуйте замінити час, який проводите у фейсбуці, читанням книги. Радикальний перегляд своїх шкідливих звичок ніколи не нашкодить, натомість допоможе вам рости і розвиватися.


Опубликовано: 21.02.2017




Новые статьи: Советы по выбору тренинга

Тренинг за деньги, а деньги за что?
На сегодняшний день выбор тренинговой компании и программы обучения персонала для многих организаций превратился в целый «ритуал», процесс, связанный с..
Категория: Советы по выбору тренинга
Добавлена: 20.03.2008



Для чего нужны тренинги
Еще совсем недавно такая форма образования, как тренинги, была в нашей стране большой редкостью. Но прошло немного времени, и они стали неотъемлемой частью кад­ровой политики многих предприя­тий. Однако, несмотря на то, что к услугам тренеров сегодня прибе­гает все большее количество ком­паний, это..
Категория: Советы по выбору тренинга
Добавлена: 20.03.2008



Тренинг — опасная игра
Знаете, какой вопрос практически никогда не задают заказчики учебных программ? «Может ли ваша работа принести вред компании?» Объективно говоря, эффект зачастую достигается не благодаря применению качественных методик, а потому что..
Категория: Советы по выбору тренинга
Добавлена: 21.03.2008





  Последние новости:  

14.11.2017
22 ноября "Геймификация в бизнес-обучении"
Клуб бизнес-тренеров и Grow Group consulting приглашают вас на мастер-класс «ГЕЙМИФИКАЦИЯ В БИЗНЕС-ОБУЧЕНИИ»

28.10.2017
Ошибки администраторов коммерческих клиник! Пути и способы решения.
На администраторах, принимающих телефонные звонки или операторах колл-центра клиники лежит колоссальная ответственность. Их работа требует сосредоточенности, доброжелательности, вежливости,...

28.10.2017
Эффективное решение конфликтов с пациентами: юридические и коммуникативные аспекты
Конфликты являются неотъемлемой частью работы каждой медицинской компании. Конфликты с клиентами могут служить как распаду, так и процветанию клиники, все зависит от того, как именно ведут себя...

28.10.2017
Для медицинских учреждений
Запланируйте свое обучение на 2018год - получите возможность сэкономить от 10% при предоплате любого курса!!! Сегодня для медицинских учреждений наблюдается дефицит опытных,...

28.10.2017
"Администратор медицинского центра"
Уважаемые друзья! Информация для руководителей и администраторов медицинских клиник.

 
2008-2017 © ООО "Работа Плюс" При использовании материалов ресурса гиперссылка на training.ua обязательна. Администрация ресурса может не разделять мнение авторов материалов и не несет ответственности за достоверность информации, которую размещают пользователи.