Регистрация    Вход
Training.ua

Тренинги, семинары, конференции

каталог открытых и закрытых мероприятий в Украине от лучших тренинговых компаний и event-организаторов
Категории

Маркетинг и продвижение
Управление персоналом
Коммуникационные тренинги
Продажи
Тренинги личности
Отраслевые тренинги
Менеджмент
Для тренеров



Разделы

Тренинги
Корпоративные программы
Конференции
Семинары
Аренда конференц-зала
Каталог тренинговых компаний
Статьи
Новости


+38(044) 451-42-23
  info@training.ua



ДЕ ВЗЯТИ ЧАС НА МЕДИТАЦІЮ?

В умовах жорсткого браку часу - суто суб'єктивного, адже доба, як і в дитинстві, складається рівно з 24 годин - не більше і не менше, - де віднайти час, на те, що буцім-то не першочергово? Адже всі пам'ятають піраміду потреб Маслоу - спочатку їжа, сон, секс, облаштування власного гнізда (все, як у тваринок), і тільки потім - самореалізація та духовний пошук.

Отож, до вашої уваги - СПОСОБИ ЗНАЙТИ ЧАС НА МЕДИТАЦІЮ:

1) всі поточні справи мають бути розподілені по матриці Ейзенхауера. Колись давно 34 президент США Ейзенхауер придумав свою систему визначення пріорітетів, які справи робити першочергово. Згідно цієї системи всі наші справи можна поділити на чотири групи:
- термінові/важливі: це таке, що потрібно терміново зробити в саму першу чергу, і що крім Вас не може зробити більше ніхто, і якщо це не зробити, то наслідки будуть просто катастрофічними.
- термінові/неважливі: справи, які мають бути виконані чимшвидш, але які замість Вас цілком може зробити хтось інший.
- важливі/нетермінові: щось, що можете зробити тільки Ви, але не обов'язково прямо сьогодні.
- неважливі/нетермінові: щось таке що можна взагалі не робити.
Проаналізуйте свою поточну діяльність, свої життєві плани і порозписуйте свої справи по цим чотирьом категоріям. Навчіться делегувати справи з другої (термінові/неважливі) категорії, та перестаньте щоденно в першу чергу робити те, що потрапило до переліку неважливих/нетемінових справ.
Зосередьтесь на важливих справах, і намагайтесь влаштувати і розпланувати свою роботу і діяльність таким чином, щоб якомога більше з них знаходилось в розділі нетермінових.

2) відповідно до попереднього пункту у Вас має бути розпорядок дня. І Вам потрібно його дотримуватись.
Перший закон Паркінсона: робота займає весь час, відведений на неї.
Якщо у вас нема чітких часових рамок на виконання тих чи інших робочих чи особистих життєвих задач - Ви ризикуєте "зависнути" на першій з цих задач, і так і не дійти протягом дня до наступних.

3) Ваш розпорядок дня має ЩОДЕННО включати час на їжу (приготування та споживання), спорт, відпочинок (хобі), медитацію. Це важливі справи.
Причому всі ці чотири справи не взаємозамінні - у Вас має бути окремий час на їжу, окремий час на спорт, окремий час на хобі та окремий час на медитацію. Їжа, спорт чи медитація в якості хобі не зараховуються.

4) лягати спати необхідно не пізніше 22-00. Ваш комп'ютер, телефон та інші гаджети мають бути відключені не пізніше 21-00.
Якщо Вам здається, що світ перевернеться, якщо Ви будете офлайн - Вам це тільки здається.

5) прокидайтесь зі сходом сонця.
Так, Ви маєте рацію, - в залежності від пори року схід сонця трохи варіює. Однак для сну середньостатистичній людині достатньо 8 годин. Відповідно, підйом має бути не пізніше 6 ранку.

6) ліквідуйте "викрадачів часу".
Протягом дня записуйте всі дії, які Ви робите, та час, який на це витрачаєтсья. Ввечері проаналізуйте, куди дівається ваш час. В більшості випадків - на ніщо.
Як визначити, які дії потрібні, а які - ні? Повертаємось до матриці Ейзенхауера. Потрібні дії сприяють нашому розвитку (особистому, або бізнесовому) та руху вперед, сприяють відпочинку та підвищенню кваліфікацій. Від непотрібних дій (або внаслідок їх), натомість, Ви почуваєте внутрішній дискомфорт.
До перевірки особистої пошти та повідомлень в соціальних мережах переходьте тільки після того, як 90% Ваших важливих/термінових справ на день вже зроблено.
Інакше ризикуєте зависнути в інтернеті, і потім працювати понаднормово, щоб наздогнати "зависнуте", - зазвичай за рахунок часу, запланованого на особисте життя та відпочинок.

7) навчіться говорити "ні" стосункам, які займають багато вашого часу і не приносять жодної радості та наповнення. Навчіться не брати участь в теревенях ні про що, в пліткуванні та обговоренні інших людей, перестаньте спілкуватись із заздрісними людьми, а також із такими, хто не бере на себе відповідальності за своє життя, і постійно вимагає від Вас їх "пожаліти".

8) роздрукуйте перелічені вище поради, та тримайте їх в такому місці, де би вони щодня траплялися Вам на очі - біля монітору, на дзеркалі в ванній кімнаті чи на холодильнику.
Не обманюйте себе поблажками про "все поступово" - змініть своє життя сьогодні і вже.


Опубликовано: 12.10.2017




Новые статьи: Интервью у тренера

Ориентир - результат
В журнале «Статус. Экономические известия. Восток» (№ 22 (22) от 22 октября 2007) в рубрике «Гость номера» опубликовано интервью с бизнес-тренером компании TOTE-consult Осадчук Оксаной. В статье «Ориентир - результат» тренер делится своим видением развития рынка бизнес-тренингов и рассказывает о некоторых особенностях и отличиях тех тренингов, которые проводит компания TOTE-consult.
Категория: Интервью у тренера
Добавлена: 02.06.2008



О тренингах по телефонным переговорам
В статье тренеры TOTE-consult Евгений Заика и Оксана Осадчук беседуют с обозревателем холдинга «Медиа Дом» на предмет актуальности в украинской бизнес-среде тренингов по телефонным переговорам, дают подсказки, по которым можно измерить эффективность обучения, и раскрывают секреты проводимого ими тренинга «Телефонные переговоры в продажах».
Категория: Интервью у тренера
Добавлена: 11.06.2008



Специалист По Продажам - Самая Лучшая Профессия!
Говоря о продажах нельзя не сказать о перспективах. Дело в том, что мы живем в 21 веке, появляются новые товары, торговые компании растут как грибы после дождя, в обществе появляются новые потребности, при этом люди уже могут позволить себе многое. Все мировые специалисты сходятся во мнении, что наступила эра продавцов, до этого у нас была эра технического прогресса, эра развития высоких технологий, и лучшие места на Олимпе успеха займут специалисты по продажам, люди умеющие продавать.
Категория: Интервью у тренера
Добавлена: 20.09.2008





  Последние новости:  

15.08.2018
Обзор темы «Релевантные затраты» в рамках презентации программы CIMA Cert PM (Rus)
Компания НОСK Ukraine приглашает Вас на презентацию подготовительной программы CIMA Cert PM (Rus) «Управление эффективностью бизнеса» с обзором темы «Релевантные затраты».

19.06.2018
Приглашаем на тренинг «О чем молчат мужчины? Мужские ответы на женские вопросы»
Тренинг для девушки и женщин, желающих лучше узнать мужскую психологию, научиться правильно выстраивать отношения, внутри пары.

19.06.2018
04 июля приглашаем на новый тренинг - "Создание ауры любви"
Тренинг для девушек и женщин, желающие научиться формированию у себя, особого Женского состояния, "ауры любви", к которому, как к магниту тянутся мужчины. Специально для Вас, Женщины,...

14.06.2018
11 июня проект Unlimit Ukraine by EBA собрал представителей малого бизнеса
11 июня проект Unlimit Ukraine Европейской Бизнес Ассоциации в отеле Radisson Blu собрал представителей малого бизнеса. Главный партнер – Первый Украинский Международный Банк. Тема: «Продажи – как...

12.06.2018
21 июня приглашаем на мастер-класс "БУДЬ СЧАСТЬЕМ"
У этого мероприятия две цели: личностный рост; помощь ближнему.

 


2008-2018 © ООО "Работа Плюс" При использовании материалов ресурса гиперссылка на training.ua обязательна. Администрация ресурса может не разделять мнение авторов материалов и не несет ответственности за достоверность информации, которую размещают пользователи.