Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


ДЕ ВЗЯТИ ЧАС НА МЕДИТАЦІЮ?

В умовах жорсткого браку часу - суто суб'єктивного, адже доба, як і в дитинстві, складається рівно з 24 годин - не більше і не менше, - де віднайти час, на те, що буцім-то не першочергово? Адже всі пам'ятають піраміду потреб Маслоу - спочатку їжа, сон, секс, облаштування власного гнізда (все, як у тваринок), і тільки потім - самореалізація та духовний пошук.

Отож, до вашої уваги - СПОСОБИ ЗНАЙТИ ЧАС НА МЕДИТАЦІЮ:

1) всі поточні справи мають бути розподілені по матриці Ейзенхауера. Колись давно 34 президент США Ейзенхауер придумав свою систему визначення пріорітетів, які справи робити першочергово. Згідно цієї системи всі наші справи можна поділити на чотири групи:
- термінові/важливі: це таке, що потрібно терміново зробити в саму першу чергу, і що крім Вас не може зробити більше ніхто, і якщо це не зробити, то наслідки будуть просто катастрофічними.
- термінові/неважливі: справи, які мають бути виконані чимшвидш, але які замість Вас цілком може зробити хтось інший.
- важливі/нетермінові: щось, що можете зробити тільки Ви, але не обов'язково прямо сьогодні.
- неважливі/нетермінові: щось таке що можна взагалі не робити.
Проаналізуйте свою поточну діяльність, свої життєві плани і порозписуйте свої справи по цим чотирьом категоріям. Навчіться делегувати справи з другої (термінові/неважливі) категорії, та перестаньте щоденно в першу чергу робити те, що потрапило до переліку неважливих/нетемінових справ.
Зосередьтесь на важливих справах, і намагайтесь влаштувати і розпланувати свою роботу і діяльність таким чином, щоб якомога більше з них знаходилось в розділі нетермінових.

2) відповідно до попереднього пункту у Вас має бути розпорядок дня. І Вам потрібно його дотримуватись.
Перший закон Паркінсона: робота займає весь час, відведений на неї.
Якщо у вас нема чітких часових рамок на виконання тих чи інших робочих чи особистих життєвих задач - Ви ризикуєте "зависнути" на першій з цих задач, і так і не дійти протягом дня до наступних.

3) Ваш розпорядок дня має ЩОДЕННО включати час на їжу (приготування та споживання), спорт, відпочинок (хобі), медитацію. Це важливі справи.
Причому всі ці чотири справи не взаємозамінні - у Вас має бути окремий час на їжу, окремий час на спорт, окремий час на хобі та окремий час на медитацію. Їжа, спорт чи медитація в якості хобі не зараховуються.

4) лягати спати необхідно не пізніше 22-00. Ваш комп'ютер, телефон та інші гаджети мають бути відключені не пізніше 21-00.
Якщо Вам здається, що світ перевернеться, якщо Ви будете офлайн - Вам це тільки здається.

5) прокидайтесь зі сходом сонця.
Так, Ви маєте рацію, - в залежності від пори року схід сонця трохи варіює. Однак для сну середньостатистичній людині достатньо 8 годин. Відповідно, підйом має бути не пізніше 6 ранку.

6) ліквідуйте "викрадачів часу".
Протягом дня записуйте всі дії, які Ви робите, та час, який на це витрачаєтсья. Ввечері проаналізуйте, куди дівається ваш час. В більшості випадків - на ніщо.
Як визначити, які дії потрібні, а які - ні? Повертаємось до матриці Ейзенхауера. Потрібні дії сприяють нашому розвитку (особистому, або бізнесовому) та руху вперед, сприяють відпочинку та підвищенню кваліфікацій. Від непотрібних дій (або внаслідок їх), натомість, Ви почуваєте внутрішній дискомфорт.
До перевірки особистої пошти та повідомлень в соціальних мережах переходьте тільки після того, як 90% Ваших важливих/термінових справ на день вже зроблено.
Інакше ризикуєте зависнути в інтернеті, і потім працювати понаднормово, щоб наздогнати "зависнуте", - зазвичай за рахунок часу, запланованого на особисте життя та відпочинок.

7) навчіться говорити "ні" стосункам, які займають багато вашого часу і не приносять жодної радості та наповнення. Навчіться не брати участь в теревенях ні про що, в пліткуванні та обговоренні інших людей, перестаньте спілкуватись із заздрісними людьми, а також із такими, хто не бере на себе відповідальності за своє життя, і постійно вимагає від Вас їх "пожаліти".

8) роздрукуйте перелічені вище поради, та тримайте їх в такому місці, де би вони щодня траплялися Вам на очі - біля монітору, на дзеркалі в ванній кімнаті чи на холодильнику.
Не обманюйте себе поблажками про "все поступово" - змініть своє життя сьогодні і вже.


Опубликовано: 12.10.2017




Новые статьи: Інтерв'ю у тренера

Ориентир - результат
В журнале «Статус. Экономические известия. Восток» (№ 22 (22) от 22 октября 2007) в рубрике «Гость номера» опубликовано интервью с бизнес-тренером компании TOTE-consult Осадчук Оксаной. В статье «Ориентир - результат» тренер делится своим видением развития рынка бизнес-тренингов и рассказывает о некоторых особенностях и отличиях тех тренингов, которые проводит компания TOTE-consult.
Категорія: Інтерв'ю у тренера
Додана: 02.06.2008



О тренингах по телефонным переговорам
В статье тренеры TOTE-consult Евгений Заика и Оксана Осадчук беседуют с обозревателем холдинга «Медиа Дом» на предмет актуальности в украинской бизнес-среде тренингов по телефонным переговорам, дают подсказки, по которым можно измерить эффективность обучения, и раскрывают секреты проводимого ими тренинга «Телефонные переговоры в продажах».
Категорія: Інтерв'ю у тренера
Додана: 11.06.2008



Специалист По Продажам - Самая Лучшая Профессия!
Говоря о продажах нельзя не сказать о перспективах. Дело в том, что мы живем в 21 веке, появляются новые товары, торговые компании растут как грибы после дождя, в обществе появляются новые потребности, при этом люди уже могут позволить себе многое. Все мировые специалисты сходятся во мнении, что наступила эра продавцов, до этого у нас была эра технического прогресса, эра развития высоких технологий, и лучшие места на Олимпе успеха займут специалисты по продажам, люди умеющие продавать.
Категорія: Інтерв'ю у тренера
Додана: 20.09.2008



news


  Останні новини:  

25.11.2025
Суперрозіграш від HOCK: 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів для учасників
Компанія HOCK international оголошує про старт розіграшу 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів до кваліфікаційних іспитів. Подати заявку на участь у розіграші можна з 25 по 30 листопада...

21.11.2025
Спеціальна пропозиція здобувачам сертифіката CSCA
HOCK international пропонує спеціальні умови підписки на підготовчі матеріали до іспиту CSCA — Certified in Strategy and Competitive Analysis. Найближча сесія відбудеться у березні 2026 року.

17.11.2025
Сертифікат FMAA – Financial and Managerial Accounting Associate
Сертифікат FMAA запроваджений американським Інститутом IMA (Institute of Management Accountants) для фахівців з фінансового і управлінського обліку, які починають свою кар’єру у фінансах; студентів...

10.11.2025
Кваліфікація Certified in Strategy and Competitive Analysis для фінансових фахівців
Кваліфікація CSCA / Certified in Strategy and Competitive Analysis розроблена Інститутом IMA / Institute of Management Accountants для фінансових фахівців, які прагнуть покращити свої навички...

10.09.2025
PassMap™ – інтерактивна система підготовки до іспитів
HOCK international є провідною компанією на ринку бізнес-освіти. Наша мета – надати максимально якісні послуги у підготовці до здачі міжнародних кваліфікаційних іспитів та забезпечити здобувачів...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.