Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Чи знайома Вам ситуація, коли на розміщену Вами вакансію було дуже мало відгуків? Є дві основні причини слабких відгуків кандидатів: або у Вас неправильно складено оголошення про вакансію, або Ви його не там розміщуєте.
Підбір персоналу можна порівняти з рибалкою. Щоб клюнула потрібна вам риба, необхідно ловити її на правильну наживку і в тому місці, де ця риба водиться. А щоб “зловити” цінного співробітника, Вам потрібно розміщувати оголошення про вакансії на тих ресурсах, де “водяться” підходящі кандидати. Неправильне розміщення оголошення призводить до того, що Ви втрачаєте час і втрачаєте цінних кандидатів. Тому всі ефективні технології підбору персоналу повинні включати вибір правильних джерел пошуку співробітників.
У цій статті Ви знайдете інформацію про найбільш ефективні джерела пошуку співробітників, використовуючи їх, Ви зможете підібрати співробітників у різних професійних сферах.
ДЖЕРЕЛО №1: Сайти пошуку роботи
Найбільш популярні і результативні методи підбору персоналу включають звернення до сайтів працевлаштування. Вони дозволяють отримати максимальну кількість відгуків на вакансію за мінімальні витрати часу
Якщо Ви плануєте розміщувати оголошення про вакансії безкоштовно, то чим більше сайтів Ви охопите – тим краще. За даними top.bigmir.net, найзатребуванішими сайтами для пошуку роботи в Україні стали: work.ua, rabota.ua, jobs.ua. Щоб привернути увагу потрібних кандидатів, інформація про вакансії у Вашій компанії обов'язково має бути представлена на цих ресурсах.
Не хочете гаяти час, чекаючи поки кандидат знайде Ваше оголошення серед тисячі інших? Розмістіть платні вакансії на лідируючих сайтах пошуку роботи. Це дозволить виділити Ваші вакансії серед інших та значно збільшить кількість відгуків на Ваше оголошення. Платне розміщення вакансій дозволяє виділитися серед роботодавців, створивши унікальний дизайн Вашого оголошення про вакансію.
Якщо Ви не хочете чекати, поки кандидати відгукнуться – самостійно, Ви можете отримати необмежений доступ до бази резюме претендентів. Виберіть найкращих та запропонуйте їм свою вакансію.
Як Ви побачили, що з рейтингу сайтів працевлаштування, лідируючі позиції займають work.ua та rabota.ua. Обидва ресурси дають можливість розміщення платних вакансій, що збільшує кількість переглядів оголошень у 3-4 рази.
WORK.UA: Купуйте бізнес-розміщення на work.ua і Ви зможете додавати гіперпосилання в текст оголошення та перенаправляти кандидатів на потрібний Вам ресурс. Бажаєте використовувати його під час відбору та тестування кандидатів? Чудово! Тоді Вам буде корисною функція створення тесту, доступна на сайті work.ua. Результати тестування, які прийдуть разом із резюме кандидата, допоможуть одразу “відсіяти” тих, хто Вам не підходить.
RABOTA.UA: Розміщуючи платні вакансії на сайті rabota.ua, Ви направите кандидата на заповнення анкети замість відправки резюме. Можливо, Вам не підходять кандидати без певного досвіду роботи та знання іноземних мов? Запишіть ці вимоги як параметри контрольного питання, і rabota.ua автоматично сортуватиме резюме кандидатів відповідно до Ваших вимог.
Бажаєте, щоб Ваші вакансії закривалися швидко та успішно? Використовуйте функції сайтів пошуку роботи для створення максимально ефективних оголошень про вакансії, які привернуть увагу потрібних кандидатів.
ДЖЕРЕЛО №2: Соціальні мережі
Сьогодні соціальні мережі широко використовуються для встановлення ділових контактів та пошуку роботи. Роботодавці все частіше звертаються до соціальних мереж для пошуку спеціалістів вузького профілю. Розглянемо особливості підбору персоналу за допомогою цих ресурсів. Хочете щоб Ваше оголошення про вакансію набуло максимального поширення? Розмістіть пост, що привертає увагу в соціальних мережах. Одним з безумовних плюсів такого розміщення є можливість додавання до посту посилань на анкети, опитувальники та тестування.
Ми також радимо звернути увагу на групи та спільноти, що створені у соціальних мережах. Багато з них присвячені пошуку роботи і відмінно підходить для розміщення оголошення про вакансію. Бажаєте знайти спеціаліста з особливими рідкісними навичками? Тоді зверніться до спільнот, створених для спілкування професіоналів у певних галузях. Наприклад, спільноти програмістів ITmozg та ITcookies у мережі Вконтакті дають чудову можливість знайти фахівців у IT-сфері.
Розглянемо найпопулярніші соціальні мережі для пошуку працевлаштування.
LinkedIn - соціальна мережа, створена для встановлення ділових контактів. У ній Ви знайдете понад 400 мільйонів представників із різних сфер бізнесу. Мережа LinkedIn найефективніша у пошуку топ-менеджерів.
Facebook - одна з найбільших світових соціальних мереж, що уможливлює залучення іноземних фахівців до Вашої компанії. Її відвідують понад півтора мільярди користувачів на місяць.
Звертаючись до соціальних мереж для пошуку персоналу, Ви можете не тільки ознайомитися з резюме претендента, але і подивитися його профіль. Це дасть Вам уявлення про кандидата та допоможе визначитись із вибором співробітника.
ДЖЕРЕЛО №3: Сайти фрілансерів
У Вас в компанії є багато разових проектів, у яких потрібна допомога спеціаліста? Можливо Вам потрібен співробітник для віддаленої роботи? Тоді ідеальним джерелом пошуку персоналу будуть форуми фрілансерів. Найбільш популярні сайти для пошуку спеціалістів-фрілансерів: freelancehunt.com, freelance.uа, freelance.com.ua, freelancerbay.com.
Як працює пошук співробітників на сайтах фріланс-спільнот? Опишіть свій проєкт: чітко визначте результат, якого треба досягти та Ваші вимоги до виконавців роботи. Розмістіть оголошення на форумах фрілансерів і вибирайте найбільш підходящу Вам пропозицію щодо термінів виконання та оплати.
ДЖЕРЕЛО №4: Спеціалізовані форуми
Якщо Вам потрібен вузький спеціаліст, яких на сайтах працевлаштування дуже мало, скористайтесь форумами, на яких можуть спілкуватися ці фахівці. Наприклад, професіоналів у IT-сфері можна знайти на таких форумах як: IT-форум (www.it-forum.com.ua) та ITboard (www.itboard.org).
Або в знайти і вступити закриті групи у Telegram.
Для того, щоб залучити вузьких спеціалістів із подібних форумів, потрібно докласти багато зусиль. Потрібне тривале листування та вміння спілкуватися їхньою мовою, щоб привернути увагу своєю вакансією. Всі ці дії мають сенс у тому випадку, якщо такий фахівець для Вашої компанії на вагу золота.
ДЖЕРЕЛО №5: Сайт компанії
Сайт компанії є ефективним джерелом пошуку персоналу. Тому, дуже важливо, щоб у ньому був розділ “Вакансії”, у якому кандидати могли б дізнатися про відкриті вакансії та залишити свої резюме. Багато претендентів цілеспрямовано переглядають сайти компаній в яких вони хотіли б працювати, сподіваючись побачити там відкриті вакансії. Плюс, подібних кандидатів у тому, що вони мають великий інтерес до Вашої компанії та мотивацію працювати саме там.
Найчастіше швидкість обробки потоку кандидатів грає ключову роль в підборі персоналу. У цьому питанні Вам допоможе автоматизація підбору персоналу. Наразі існує безліч програм, які дозволяють максимально швидко обробляти відгуки на вакансію. Їх безумовний плюс у тому, що кандидат може надіслати резюме та залишити свої контактні дані у будь-який час, використовуючи електронну форму у розділі вакансій на Вашому сайті. Це значно спрощує пошук співробітників і робить його більш ефективним, тому що Ви можете встановити критерії, яким повинні відповідати кандидати, щоб розглядатися далі.
ДЖЕРЕЛО №6: Друковані ЗМІ
Сучасні тенденції показують, що друковані ЗМІ зживають себе. Їхня ефективність у пошуку персоналу значно поступається сайтам з працевлаштування та соціальним мережам. Тим не менш, за допомогою оголошень в газетах можна успішно знайти співробітників на робочі спеціальності.
Розміщуючи оголошення в друкованих виданнях, звертайте увагу на їх тираж, періодичність виходу та спосіб розповсюдження. Якщо врахувати ці дані, Ваше оголошення дасть більше результатів.
ДЖЕРЕЛО №7: Навчальні заклади
Ваша компанія має систему навчання персоналу і Ви готові взяти співробітника без досвіду роботи? Тоді спробуйте залучити молодих спеціалістів, розмістивши оголошення про вакансію у ВНЗ та технікумах.
Якщо Ви берете талановитого спеціаліста без досвіду роботи в штат компанії, Вам не потрібно буде його перенавчати. Можна буде відразу навчити тому, що потрібно для Вашої роботи. Така система підбору персоналу дуже поширена у міжнародних компаніях. Успішні західні компанії часто цілеспрямовано вибирають персонал з числа талановитих студентів та пропонують їм спеціалізоване навчання у своїх компаніях. Таким чином, на момент закінчення навчання, вони отримують висококваліфікованого та лояльного спеціаліста.
Зараз у більшості ВНЗ є свої сайти, форуми та дошки оголошень. Якщо Ви розмістите там інформацію про вакансію, є шанс привернути увагу молодого спеціаліста.
Відтепер Ви знаєте основні джерела пошуку персоналу. Враховуйте, що перед розміщенням оголошень про вакансії у Вас має бути сформований портрет ідеального кандидата. Це допоможе Вам вибрати ресурси, які з більшою ймовірністю привернуть увагу потрібних співробітників.
Успіхів та процвітання!
Олексій Самойленко
Опубликовано: 07.04.2023
Ориентир - результат
В журнале «Статус. Экономические известия. Восток» (№ 22 (22) от 22 октября 2007) в рубрике «Гость номера» опубликовано интервью с бизнес-тренером компании TOTE-consult Осадчук Оксаной. В статье «Ориентир - результат» тренер делится своим видением развития рынка бизнес-тренингов и рассказывает о некоторых особенностях и отличиях тех тренингов, которые проводит компания TOTE-consult.
О тренингах по телефонным переговорам
В статье тренеры TOTE-consult Евгений Заика и Оксана Осадчук беседуют с обозревателем холдинга «Медиа Дом» на предмет актуальности в украинской бизнес-среде тренингов по телефонным переговорам, дают подсказки, по которым можно измерить эффективность обучения, и раскрывают секреты проводимого ими тренинга «Телефонные переговоры в продажах».
Специалист По Продажам - Самая Лучшая Профессия!
Говоря о продажах нельзя не сказать о перспективах. Дело в том, что мы живем в 21 веке, появляются новые товары, торговые компании растут как грибы после дождя, в обществе появляются новые потребности, при этом люди уже могут позволить себе многое. Все мировые специалисты сходятся во мнении, что наступила эра продавцов, до этого у нас была эра технического прогресса, эра развития высоких технологий, и лучшие места на Олимпе успеха займут специалисты по продажам, люди умеющие продавать.
news
|