Реєстрація     Вхід
Training.ua

Ефективний cейлз. Техніки активних продажів

відкритий тренінг від компанії BST Consulting, продажі на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Ефективний cейлз. Техніки активних продажів



Місто проведення: Інше 
Категорія: Продажі
Тренінгова компанія: BST Consulting
Найближчі дати проведення тренінгу:
25.02.2025 - 25.03.2025

Місце проведення тренінгу:


онлайн
Офлайн (корпоративний формат)

Напрямок навчання:


- Телефонні продажі
- Активні продажі
- Мистецтво роботи з клієнтами
- Ділове листування в продажах

Вартість:

6900 грн (замість 9200 грн) до 10 лютого

Аудиторія:


Керівники, начальники відділів продажу, які прагнуть суттєво збільшити обсяги продажів у компанії; початківці-менеджери з продажу різних товарів і послуг; досвідчені менеджери з продажу, які хочуть вийти на новий рівень і стати віртуозами продажів.

Опис тренінгу


РЕЄСТРАЦІЯ:
https://www.bst.com.ua/program/lider/
+380 67 304 80 97

У чому унікальність курсу?

- Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
- Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
- На вас чекають 5 живих онлайн занять.
- Практика на кожному занятті.
- Навчання у групі до 15 осіб.
- Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
- Запис занять залишається вам назавжди.
- В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся:

- "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту
- Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
- Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре"
- Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
- Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші
- Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?"
- Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки
- Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують)

Програма тренінгу:


Модуль 1. Як закохати клієнта з першого контакту?

Формула вашого доходу.
Без яких вмінь та навичок ви ніколи не зробите продажі на високий чек?
7 кроків до продажу з ефектом WOW!
Підготовка до контакту. Збираємо Досьє на клієнта.
Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
Як керувати емоційним тоном Клієнта? Техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку.
6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?
Практика (на занятті):

Вступний Практикум "Зірка Команди".
Практикум в командах "Розслідування". Робота з кейсом.
Практикум "Відкриті вуха".
Домашнє Завдання:

13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).
Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 2. Виявлення потреб клієнта. Питання як головний інструмент продавця

Чому ваш клієнт не готовий купувати "тут і зараз"? Етапи прийняття рішення. Як працювати з клієнтом на кожному етапі.
Питання як головний інструмент Продавця. Техніка роботи питаннями.
Які потреби хочуть задовільнити ваші клієнти? Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
Які питання необхідно обов'язково задати клієнту?
Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати.
Практика (на занятті):

Практикум "Задай питання на гарантоване ТАК".
Практикум в командах "Бриф Очікувань".
Демонстраційний кейс "Визнач тип мотивації".
Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). Мегатонни зворотнього зв'язку!
Домашнє Завдання:

Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 3. Секрети успішної презентції

Чому ваша презентація не продає? Приклади успішних та провальних презентацій. Помилки, які ви робите.
Що насправді купує ваш клієнт?
Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
Таблиця порівняння з конкурентами.
Практика (на занятті):

Демонстраційний практикум "Характеристика чи Оцінне судження?"
Практикум в командах "Презентуй свій продукт за формулою".
Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).
Домашнє Завдання:

Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 4. Мистецтво роботи з запереченнями. Як позбутися сумнівів клієнта? Відбудова від конкурентів

Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
Як не втратити клієнта в перші 60 секунд? Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". Прийоми та приклад скриптів.
Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
Заперечення, на якому зривається 80% ваших угод! 6 відтінків заперечення ДОРОГО.
Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
"Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів.
Практика (на занятті):

Практикум в командах "Продай свій продукт та доведи, що він кращій за продукт конкурента".
Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).
Домашнє Завдання:

Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 5. Як дотиснути клієнта на оплату? Робота з конфліктним клієнтом

Що ви вже вмієте? Резюмування отриманих навичок.
"Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
Як працювати з клієнтом-маніпулятором? Основи складних перемовин.
Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
4 кроки успішного відпрацювання рекламації. Як повернути лояльність незадоволеного клієнта?
Практика (на занятті):

Практичний кейс "Рекламація від клієнта" (в парах на групі).
Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).

РЕЄСТРАЦІЯ:
https://www.bst.com.ua/program/lider/
+380 67 304 80 97

Додаткова інформація:


Старт:25 лютого 2024
Тривалість:5 занять по 3 години (щосереди)
Час:18:30 - 21:30
Сертифікат:надається (електронний)
Формат:заняття online в Zoom
Відео-запис занять:так (доступ назавжди)

РЕЄСТРАЦІЯ:
https://www.bst.com.ua/program/lider/
+380 67 304 80 97

  ТРЕНЕРИ  

Сокуренко Олена

Виконавчий директор учбового центру BST Consulting. Тренер-практик. Практикуючий спеціаліст з продажів.
Сокуренко Ігор

Сертифікований консультант з управління (ICMCI).
18 років досвіду в консалтингу за напрямками "Стратегія", "Менеджмент", "Система продажів".
Кандидат економічних наук (PhD) за спеціальністю "Менеджмент".
Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
...


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.