Реєстрація     Вхід
Training.ua

Просування бізнесу в Інтернеті: як продавати в теперішніх умовах

відкритий тренінг від компанії Клуб Ділових Людей, продажі на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Просування бізнесу в Інтернеті: як продавати в теперішніх умовах



Місто проведення: Івано-Франківськ 
Категорія: Продажі
Тренінгова компанія: Клуб Ділових Людей
Найближчі дати проведення тренінгу:

Місце проведення тренінгу:


вул. Євгена Коновальця, 35

Напрямок навчання:


- Активні продажі

Вартість:

100 грн

Аудиторія:


ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Менеджери
Керівники і власники бізнесу
Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
Представники сімейного бізнесу
Директори з маркетингу
Топ - менеджери

Опис тренінгу


Останнім часом популярним стає думка, що сучасний керівник повинен бути Інтернет - маркетологом, бо саме в мережу Інтернет у ХХІ столітті активно мігрує не тільки український, а й світовий малий та середній бізнес. З 2016 року контент - маркетинг нарешті потрапляє в мейнстрім і стає ключовим в маркетинговій Інтернет - стратегії компаній у всьому світі. Недавнє дослідження Hubspot показало, що 75% бізнесів визначило для себе пріоритетним в 2016 році контент - маркетинг. Щоб вибрати вірний напрям просування бізнесу в Інтернеті потрібно визначити складові успішної присутності онлайн (сайт, пошукова оптимізація, реклама, PR, директмейл, соціальні мережі, аналітика), але найголовніше – не забувати, що популяризація Інтернет-ресурсів не головна ціль маркетолога. Найперше завдання – привабити покупця, підштовхнути його до купівлі запропонованого товару чи послуги. Тому виникає запитання: що є актуальним для клієнтів на сьогоднішній день? Також необхідно визначитись з маркетинговою стратегією: яким має бути сайт, які соцмережі варто задіяти і як побудувати власний відділ "хоча б мінімального маркетингу" на підприємстві та як створювати потрібний ринку контент? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте на нашому семінарі.

Програма тренінгу:


У ПЛАНІ ЗАХОДУ:

Просування бізнесу в інтернеті: як продавати в теперішніх умовах?
Стан системи інтернет-маркетингу в сучасних українських компаніях
Маркетингові тренди 2016 та що змінилося за останній рік
Як сьогодні працюють SEO, SMM, е-mail розсилка та контекстна реклама?
Роль контенту та як YouTube змінює світ
Моделі поведінки сучасного потенційного споживача
Чи потрібен компаніям сайт ?
Що таке «машинне навчання» або навіщо потрібен «розумний сайт»?
Як підвищити конверсію продажу ?
Як смартфони змінюють бізнес?
Важливість автоматизації процесів
Як змінюються моделі продажу?
Що робити звичайній маленькій компанії в умовах динамічного росту технологій?
Які стратегії приречені на провал?
Поради щодо побудови системи Інтернет-маркетингу на підприємстві.

Додаткова інформація:


ТАЙМІНГ

18:15 - 18:30 вітальна кава, реєстрація учасників
18:30 - 19:30 семінар, частина І
19:30 - 20:00 кава-перерва
20:00 - 21:00

семінар, частина ІІ

  ТРЕНЕРИ  

Кузнєцов Андрій

Співвласник компанії "Експера"

experadev.com

засновник проектів "Кухня маркетингу" та B2U

співвласник центру йоги «Yoga IF Scholl»


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.