Місто проведення:
Івано-Франківськ
Категорія:
Продажі
Тренінгова компанія:
Клуб Ділових Людей
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
вул. Євгена Коновальця, 35
Напрямок навчання:
-
Активні продажі
Вартість:
100 грн
Аудиторія:
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Менеджери
Керівники і власники бізнесу
Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів
Представники сімейного бізнесу
Директори з маркетингу
Топ - менеджери
Опис тренінгу
Останнім часом популярним стає думка, що сучасний керівник повинен бути Інтернет - маркетологом, бо саме в мережу Інтернет у ХХІ столітті активно мігрує не тільки український, а й світовий малий та середній бізнес. З 2016 року контент - маркетинг нарешті потрапляє в мейнстрім і стає ключовим в маркетинговій Інтернет - стратегії компаній у всьому світі. Недавнє дослідження Hubspot показало, що 75% бізнесів визначило для себе пріоритетним в 2016 році контент - маркетинг. Щоб вибрати вірний напрям просування бізнесу в Інтернеті потрібно визначити складові успішної присутності онлайн (сайт, пошукова оптимізація, реклама, PR, директмейл, соціальні мережі, аналітика), але найголовніше – не забувати, що популяризація Інтернет-ресурсів не головна ціль маркетолога. Найперше завдання – привабити покупця, підштовхнути його до купівлі запропонованого товару чи послуги. Тому виникає запитання: що є актуальним для клієнтів на сьогоднішній день? Також необхідно визначитись з маркетинговою стратегією: яким має бути сайт, які соцмережі варто задіяти і як побудувати власний відділ "хоча б мінімального маркетингу" на підприємстві та як створювати потрібний ринку контент? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте на нашому семінарі.
Програма тренінгу:
У ПЛАНІ ЗАХОДУ:
Просування бізнесу в інтернеті: як продавати в теперішніх умовах?
Стан системи інтернет-маркетингу в сучасних українських компаніях
Маркетингові тренди 2016 та що змінилося за останній рік
Як сьогодні працюють SEO, SMM, е-mail розсилка та контекстна реклама?
Роль контенту та як YouTube змінює світ
Моделі поведінки сучасного потенційного споживача
Чи потрібен компаніям сайт ?
Що таке «машинне навчання» або навіщо потрібен «розумний сайт»?
Як підвищити конверсію продажу ?
Як смартфони змінюють бізнес?
Важливість автоматизації процесів
Як змінюються моделі продажу?
Що робити звичайній маленькій компанії в умовах динамічного росту технологій?
Які стратегії приречені на провал?
Поради щодо побудови системи Інтернет-маркетингу на підприємстві.
Додаткова інформація:
ТАЙМІНГ
18:15 - 18:30 вітальна кава, реєстрація учасників
18:30 - 19:30 семінар, частина І
19:30 - 20:00 кава-перерва
20:00 - 21:00
семінар, частина ІІ