Місто проведення:
Львів
Категорія:
Продажі
Тренінгова компанія:
Бізнес-тренер Галицька Наталія
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
Львів, вул. Ліська 16, ауд. 215
Напрямок навчання:
-
Активні продажі
Вартість:
1200грн, у вартість навчання включено: робота бізнес-тренера; методичні мат
Аудиторія:
Фахівці відділів збуту, фахівці по роботі з клієнтами, продавці-консультанти, приватні підприємці, а також всі, хто впливає на прийняття клієнтом рішення про покупку ваших товарів або послуг
Опис тренінгу
РЕЗУЛЬТАТИ ТРЕНІНГУ ДОЗВОЛЯТЬ ВАМ:
• Підсилити і укріпити свої вміння на наступних етапах продажу:
- налагодження атмосфери довіри
- аналіз (формування) потреб клієнта
- грамотна презентація продукту
- робота з запереченнями
- закриття продажу
• Навчитись розуміти, як і коли клієнт приймає рішення про покупку і бути ведучим у процесі продажу
• Стати свідомо націленим на результат
Програма тренінгу:
ТЕМА І. РЕЗУЛЬТАТ У ПРОДАЖАХ, ВІД ЧОГО ВІН ЗАЛЕЖИТЬ?
- Ефективні поведінкові стратегії фахівця з продажу
- Мислення і дії категорією результату
Тест на визначення власного стилю поведінки у продажах
ТЕМА ІІ. ЕТАПИ ПРОДАЖУ - ЦІЛІ І ПОМИЛКИ КОЖНОГО ЕТАПУ.
- системний підхід у роботі фахівця з продажу
- дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату
ТЕМА ІIІ. СПОСОБИ НАЛАГОДЖЕННЯ ОСОБИСТОГО КОНТАКТУ З КЛІЄНТОМ
- гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки
- як створити позитивне перше враження
- телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі)
Практикум
ТЕМА ІV. АНАЛІЗ ПОТРЕБ. ВИЯВЛЕННЯ І ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБ КЛІЄНТА
- Техніка формулювання точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта
- Напрацювання «банку запитань» по своєму продукту
- Вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу
- Формування потреб вміло заданими запитаннями
Практичне відпрацювання
ТЕМА V. ПРЕЗЕНТАЦІЯ І АРГУМЕНТАЦІЯ
- Використання впливових комунікативних фраз у процесі продажу.
- Підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту.
- Переваги товару на мові вигод клієнта.
- Логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати.
- Як і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил.
Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту
ТЕМА VI. ЗАПЕРЕЧЕННЯ.
- Чому клієнт заперечує і висловлює сумніви?
- Об’єктивні, несправжні і справжні заперечення
- Найчастіші заперечення і способи відповідей на них: «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.
- Алгоритм продуктивної роботи з запереченнями.
- Напрацювання «банку заперечень» і варіантів відповідей на них.
Практичне завдання
ТЕМА VII. ЗАКРИТТЯ ПРОДАЖУ З РЕЗУЛЬТАТОМ
Вражаюча статистика: в подробицях описавши свій продукт клієнтові, більше 60% менеджерів по продажах не просять потенційного клієнта купити (зробити замовлення)!
Немає спроби закриття продажу з боку менеджера, немає дії з боку клієнта, для компанії – немає результату і прибутку . Відповідальність за закриття продажу лежить на фахівцеві з продажу.
- Сигнали готовності клієнта до прийняття рішення і робота з ними.
- 7 дієвих технік завершення продажу.
- Правила торгу: як відстояти свою ціну.
ПРАКТИЧНЕ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІДЕОАНАЛІЗУ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ: міні-лекції, рольові вправи з відеоаналізом, індивідуальна робота учасників, тестування. Навчання структуроване, чітке, 30% теорії, 70% практики