Місто проведення:
Львів
Категорія:
Комунікаційні тренінги
Тренінгова компанія:
Newbiznet Центр Підтримки Бізнесу НюБізнет
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
пл. Галицька, 7, Львів
Напрямок навчання:
-
Переговори
-
Управління конфліктами
Опис тренінгу
Чому одні люди емоційно більш благополучні ніж інші? Чому одні більше за інших здатні досягти успіху в житті? І найголовніше чому одні люди, які наділені високоінтелектуальними здібностями терплять в житті невдачі, в той час як інші, більш скромно обдаровані, досягають успіху?
Оскільки одне із основних завдань випускників програми InWENT налагодження контактів з німецькими компаніями, розвиток українсько-німецької співпраці необхідно вміти правильно використати емоційний інтелект при проведенні переговорів з партнерами.
Метою цього тренінгу є:
Надати менеджерам та керівникам різних рівнів методи та прийоми визначення емоційного інтелекту, його важливості як управлінської навички керівника, інструменти для володіння власними емоціями та управління емоціями своїх підлеглих.
Управління емоціями також одне із основних завдань при переговорах з іноземними партнерами як і зрештою знання специфіки менталітету різних націй.
Знання, навички та інструменти, якими володітимуть учасники програми:
• Оволодіння основними інструментами діагностики емоційного стану;
• Основи регулювання свого емоційного стану та вплив на емоції інших;
• Вміння сприймати та реагувати на критику;
• Оволодіння навиками виходу із стресових ситуацій;
• Вміння розпізнавати маніпуляцію та адекватно реагувати;
• Оволодіння навиками поведінки у конфліктних ситуаціях;
• Особливості взаємодії, які сприяють створенню довготривалих відносин з партнерами та клієнтами
• Встановлення контакту, вивчення потреби, правильно пропонувати продукцію/послуги, працювати з запереченнями, вести переговори враховуючи різні менталітети.
Програма тренінгу:
1. Комунікативні навики як основа успішності менеджера
- правила ефективної комунікації;
- конструктивна реакція на критику;
- протистояння маніпуляціям;
- невербальна комунікація;
- бар’єри в комунікації та їх подолання.
2. Емоційний інтелект
- що таке емоційний інтелект;
- класифікація емоцій і типів емоційної спрямування особистості;
- чотири рівні розвитку EQ;
- шляхи розвитку EQ
3. Конфлікт і поведінка в конфлікті
- що таке конфлікт;
- учасники та етапи конфлікту;
- шляхи виходу з конфлікту.
4. Переговори. Переговори з іноземними партнерами. Управління емоціями з врахування менталітету.
- Структура, етапи, тактика переговорів. Тактика проведення переговорів в конфліктних ситуаціях.
- Підготовка до переговорів. Перший контакт (small talk)
- Стилі переговорів, завершення переговорів
- Переговори з іноземними партнерами. Емоційний інтелект при проведенні переговорів.