Місто проведення:
Львів
Категорія:
Управління персоналом
Тренінгова компанія:
Newbiznet Центр Підтримки Бізнесу НюБізнет
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
пл. Галицька, 7, Львів
Напрямок навчання:
-
Корпоративна культура
-
Мотивація і стимулювання персоналу
-
Для керівників
Аудиторія:
менеджери, керівники, власники бізнесу
Опис тренінгу
Виявлення емоцій керівником в значній мірі допомагає регулювати внутрішні процеси роботи компанії, створюючи тим самим обстановку для розвитку та просування компанії. Здатність свідомо регулювати власні емоції і управляти емоціями інших для досягнення поставлених цілей допомагає так організувати діяльність працівників, щоб задовольнити потреби клієнтів на найвищому рівні, зберігати постійних клієнтів, будуючи з ними довгострокові відносини, приваблюючи нових клієнтів, що приносять прибуток компанії
Метою цього тренінгу є:
Надати менеджерам та керівникам різних рівнів методи та прийоми визначення емоційного інтелекту, його важливості як управлінської навички керівника, інструменти для володіння власними емоціями та управління емоціями своїх підлеглих.
Знання, навички та інструменти, якими володітимуть учасники програми:
• Оволодіння основними інструментами діагностики емоційного стану;
• Основи регулювання свого емоційного стану та вплив на емоції інших;
• Розуміння сутності управлінської діяльності та системного підходу до задач управління;
• Ефективне використання EQ в роботі керівника
• Навчитися встановлювати та підтримувати ефективні міжособистісні комунікації
• Виявити та усвідомити потенціал кожного працівника і можливі причини неефективності в роботі
Програма тренінгу:
1. Емоційний інтелект
- що таке емоційний інтелект;
- класифікація емоцій і типів емоційної спрямування особистості;
- чотири рівні розвитку EQ;
- шляхи розвитку EQ
2. Ключові управлінські компетенції керівника.
- піраміда розвитку менеджерських навичок;
- особисті риси менеджера;
- основні функції менеджера.
3. Визначення та постановка цілей. Визначення пріоритетів.
- принцип Парето.
- аналіз А-Б-C.
- принцип Ейзенхауера
4. Постановка завдань. Делегування повноважень.
- розподіл обов’язків.
- інструменти координації та контроль роботи підлеглих (вибір та використання інструментів контролю адекватних моделі координації)
5. Комунікативні навички як основа успішності менеджера
- правила ефективної комунікації;
- конструктивна реакція на критику;
- протистояння маніпуляціям;
- невербальна комунікація;
- бар’єри в комунікації та їх подолання
6. Конфлікти.
- стратегія поведінки в конфліктних ситуаціях.
- правила поведінки в конфліктних ситуаціях
7. Створення мотиваційного клімату компанії