Місто проведення:
Львів
Категорія:
Продажі
Тренінгова компанія:
Консалтингова група Red Berry
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
Вулиця Івана Франка, 18.
Red Business Hall
Напрямок навчання:
-
Активні продажі
Вартість:
500 грн.
Аудиторія:
1. Співробітники ресторанів, готелів, роздрібних мереж, авіакомпаній, медичних центрів, розважальних центрів, салонів краси і всіх компаній, для персоналу яких важливий високий рівень культури обслуговування.
2. Керівники, які хотіли б отримати інструменти для поліпшення рівня сервісу на своєму підприємстві.
Опис тренінгу
❓ЯК ЗАБЕЗПЕЧИТИ ДБАЙЛИВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЕПОХУ КОНКУРЕНЦІЇ І ВИМОГЛИВИХ КЛІЄНТІВ❓»
У «після карантинний період» все більше підприємців задають собі таке запитання. Змінився світ і - відповідно, змінились потреби ваших відвідувачів
Запрошуємо розглянути деталі на нашому майстер-класі
«ІДЕАЛЬНИЙ СЕРВІС: ФАКТОРИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ»
Програма тренінгу:
ЯКІ ПИТАННЯ РОЗГЛЯНЕМО ❓
1. Що таке ідеальний сервіс. Складові першокласного сервісу.
2. Комунікативні навички, необхідні для ефективного спілкування з клієнтом
3. Скільки коштує один клієнт? Фінансові втрати однієї помилки в обслуговуванні клієнта.
4. Зростання сфери обслуговування, "вибух вибору", зростаючі очікування клієнтів і інші причини необхідності першокласного сервісу.
5. Стандартизація сервісу. Приклади стандартів, заснованих на потребах клієнтів.
6. Що змінилось після карантину: законодавство, вимоги, очікування та психологічний стан відвідувачів
7. Правила безпеки під час роботи: перевірки без штрафів.
Додаткова інформація:
Результат для учасників :
🔺 Розуміння важливості клієнта для Компанії, мотивація учасників на першокласне обслуговування.
🔺 Володіння навиками спілкування, необхідними в обслуговуванні клієнтів.
🔺 Зошит-конспект
КОЛИ❓
04 серпня, вівторок.
Тривалість
17:00-20:00
ХТО СПІКЕР❓
ОЛЬГА ДОБРОВОЛЬСЬКА
🔺 10 років в HR та рекрутингу
🔺 З 2016 засновник та керівник Консалтингової групи Red Berry (та Рекрутингового агентства Red Berry)
🔺 7 років сертифікований бізнес-тренер, консультант з навчання та розвитку працівників компаній
🔺 550 навчальних заходів проведено офлайн та онлайн
🔺 7 років у сфері клієнтоорієнтованості
🔺 Автор публікацій і статей в авторитетних виданнях на теми: підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу
🔺 Спікер на фестивалях та конференціях
ЯКА ВАРТІСТЬ УЧАСТІ❓
500 грн.
📌 Для реєстрації заповніть, будь ласка, коротку форму (і наш фахівець зв’яжеться з Вами):
http://redberryconsulting.tilda.ws/page12952513.html
📌 Детальна інформація про серію тренінгів та майстер-класів:
http://redberryconsulting.tilda.ws/page12952304.html
Деталі можна отримати за телефонами:
☎️ 068 889 93 06
☎️ 050 494 01 81
Із нетерпінням чекаємо зустрічі із Вами❣️
#Ольга_Добровольська_тренінги
#КонсалтинговаГрупаRedBerry
#сервіс
#гостинність
#клієнтоорієнтованість