 |
|
Оксана Винницька.
Сертифікований бізнес-тренер, консультант в сфері персоналу.
Практичний досвід в сфері персоналу понад 6 років в різних напрямках бізнесу – це і досвід міжнародної компанії Lafarge в цементній галузі, енергопостачальної компанії, служби доставки, виробництва соків прямого віджиму Galicia, ринок FMCG.
Більше 2 років практичного досвіду роботи корпоративним бізнес-тренером.
Практичний досвід в продажах послуг –life страхування життя понад 2 роки.
Спеціалізація– рекрутинг персоналу та проведення корпоративних тренінгів для керівників середньої ланки, які дають можливість формувати основні управлінські та лідерські компетенції, для менеджерів з продажу, які направлені на ефективне управління продажами та покращення клієнтоорієнто орієнтованого сервісу, для керівників-початківців щодо питання наставництва в роботі з підлеглим персоналом.
Якщо Ви власник малого та середнього бізнесу і Вам необхідно налагодити роботу з персоналом - підібрати ефективний та якісний персонал, прописати систему адаптації і наставництва, розробити систему нематеріальної мотивації, формалізувати процедури й бізнес-процеси, провести корпоративний тренінг для покращення управлінських навиків та підвищити практичні навики продаж, тоді звертайтесь і ми знайдемо оптимальне рішення для вирішення Ваших бізнес-задач!
Буду рада нашій плідній співпраці!
Записуйтесь на безкоштовну консультацію прямо зараз: oksana.vynnytska@gmail.com або ж телефонуйте за контактним номером: +38(097) 132 00 88
Підписуйтесь на мій канал в youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCi5bJLYvkIypEsM1Pq2AeJQ…
Вища освіта - Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність “Менеджмент організацій” кваліфікація - менеджер-економіст, викладач економічних дисциплін.
Додаткове навчання:
Травень 2016 - Школа тренерів Оксани Грабар - Training for Business ( м.Київ)
Червень 2014 – вересень 2014 – Львівський клуб менеджерів по персоналу "HR - new generation". Практичні навики в проекті по оцінці персоналу “методом 360”.
2011 - Інститут Громадського Лідерства – Сертифікат “Магістр громадського адміністрування”.
БЕРЕЗЕНЬ 2017 – ЧЕРВЕНЬ 2017
S.Group - одне з найбільших національних торгово-виробничих підприємств снеків і целюлозно-паперової продукції
Посада: Корпоративний бізнес-тренер ( Західного регіону)
• проведення аналізу потреби в навчанні та розвитку торгового персоналу;
• розробка тренінгових програм та проведення тренінгів з продажу;
• проведення аудиторних тренінгів та польових коучингів у Західному регіоні;
• аналіз ефективності навчання;
• організація командотворних заходів.
ЛИСТОПАД 2016- ЛЮТИЙ 2017
ТОВ “Галіція-Трейд” (група компаній T.B.Fruit)
Посада: Менеджер з персоналу
• підбір персоналу на топові позиції
• кадрове адміністрування
• адаптація персоналу
• організація командотворних заходів
ТРАВЕНЬ 2016- ВЕРЕСЕНЬ 2016
ТОВ “Ін-Тайм” (Національна служба доставки в Україні, чисельність: 2400 працівників)
Посада: Регіональний бізнес-тренер Західного регіону ( 110 відділень)
• Участь у розробці Стандартів обслуговування Клієнтів в компанії;
• Розробка навчальних матеріалів для персоналу, проведення тренінгів для працівників:
( оператори, керівники відділень) на теми: Стандарти обслуговування Клієнтів, продаж послуг компанії, робота з запереченнями;
• Контроль навчання персоналу - проведення польового коучингу для працівників безпосередньо на робочих місцях, оцінка по чек-листах операторів та надання зворотнього зв’язку працівникам ;
• Розробка системи Наставництва в Компанії; організація Наставництва у регіоні;
• Розробка тестів та опитувальників для перевірки професійних знань працівників;
ЛИСТОПАД 2014 – СІЧЕНЬ 2016
ПАТ “Львівобленерго”(енергопостачальна компанія, чисельність: 4600 працівників)
Посада: Фахівець з розвитку персоналу, відділ кадрів та управління персоналом
• Визначення потреби у навчанні, підготовка навчальних програм та тренінгів для працівників Товариства, посттренінговий супровід;
• Супровід планів індивідуального розвитку для працівників Товариства;
• Формування кадрового резерву, прогнози розвитку персоналу;
• Впровадження компетенцій для посад Товариства;
• Організація та контроль проведення Наставництва;
• Співпраця з навчальними закладами І-ІV рівня акредитації Львова та області;
ЛИСТОПАД 2011 – ЛИПЕНЬ 2014
ПАТ “Миколаївцемент” ( Lafarge ,з вересня 2013 р. CRH – одна з світових компаній з виробництва будівельних матеріалів). Чисельність компанії – 560 працівників)
Посада – Економіст з праці, відділ персоналу та комунікацій
• Здійснення процесу нарахування заробітної плати – 120 працівників;
• Формування бази даних по розрахунку заробітної плати працівників підприємства для розподілу заробітної плати по системі грейдів ( HAY GROUP);
• Розрахунок посадових окладів і тарифних ставок у відповідності до галузевої угоди та чинних норм законодавства;
• Розробка посадових та робочих інструкцій для усіх посад на підприємстві;
• Розробка Положення про оплату праці, участь в розробці HR процедур;
• Оформлення працівників по цивільно-правових договорах, кадрові/виробничі накази;
• Співпраця з аутсорсинговою рекрутинговою компанією ( кадрове адміністрування);
• Співпраця з аудиторськими компаніями під час планових перевірок;
• Робота з підрядними організаціями ( участь в тендерах);
• Участь в проведенні атестації робочих місць;
• Координація звіту по лікарняних листках на підприємстві, звіту понаднормових годин;
ЛИПЕНЬ 2011 – ЖОВТЕНЬ 2011
ТОВ “АНКОР Персонал Україна”
Посада – Інспектор з кадрів (ПАТ “Миколаївцемент”)
• Підбір персоналу на тимчасові сезонні роботи;
• Кадрове адміністрування ( передача документів щодо прийому/звільнення працівників);
• Звірка коректного нарахування заробітної плати працівників ( 30 -40 працівників );
КВІТЕНЬ 2008 – ЛЮТИЙ 2011
Миколаївська районна рада ( Львівська область )
Посада: Секретар голови районної ради
• Організація діловодства в апараті районної ради;
• Розробка номенклатури справ районної ради;
• Часткове наповнення офіційного Web–сайту Миколаївського району;
ЛЮТИЙ 2008 – БЕРЕЗЕНЬ 2008
Миколаївська районна газета “ГРОМАДА”
Посада - Журналіст
• Збір інформації (проведення інтерв’ю), написання новин та щоденний моніторинг ринку;
• Висвітлення основних культурних заходів у місті та районі.
|