Місто проведення:
Київ
Категорія:
Комунікаційні тренінги
Тренінгова компанія:
pro.mova expert company
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
за вибором компанії-замовника
Напрямок навчання:
-
Управління конфліктами
Вартість:
1 600 Євро за 2 дні навчання [без ПДВ]
Аудиторія:
Менеджери, що працюють безпосередньо з клієнтами.
Для представників сервісних бізнесів.
Опис тренінгу
Розвиток та закріплення навичок ефективних та системних комунікацій.
Розвиток глибинної клієнт-орієнтованості зокрема у телефонних перемовинах та листуванні.
Програма тренінгу:
День І
Як приймаються рішення: цінності та інтереси
Приклади застосування розуміння цінностей у бізнесі [робота з кейсами]
Як приймаються рішення: раціональність та емоційність
Опрацювання практичних завдань [частина 1]
Опрацювання практичних завдань [частина 2]
Розуміння цінностей українців та відповідна адаптація щоденної роботи
16:00 Завершення першого навчального дня [як результат — заповнення «робочого зошита» розумінням цінностей клієнтів]
День ІІ
Основи комунікацій
Способи побудови довіри
Зворотній зв‘язок — зміна сприйняття клієнта, як індикатор успішних комунікацій
Опрацювання практичних завдань [частина 1]
Опрацювання практичних завдань [частина 2]
Розуміння основ комунікацій та побудови довіри та відповідна адаптація щоденної роботи
Завершення семінару [як результат — заповнення «робочого зошита» комунікаційними заготовками]
Додаткова інформація:
Результатом роботи має стати:
■ зміна сприйняття менеджерами своєї роботи, розуміння ролі клієнта у бізнесі та розуміння пов’язаної з цим відповідальності
■ добре розуміння клієнта [підходи до побудови та підтримки розуміння], необхідне для успішних та системних комунікацій з ним
Як цей результат досягти?
Найважливіші компетенції, які, на професійну думку компанії pro.mova, мають бути закладені в роботу з клієнтами для компанії-замовника:
■ Розуміння цінностей цільової аудиторії
■ Розуміння того, як формується довіра
■ Розуміння комунікацій
Рекомендації:
За результатами роботи на навчальному семінарі pro.mova готує для учасників рекомендації. Документ готується впродовж робочого тижня після завершення семінару.