Реєстрація     Вхід
Training.ua

Навички ефективних комунікацій

відкритий тренінг від компанії pro.mova expert company, комунікаційні тренінги на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Навички ефективних комунікацій



Місто проведення: Київ 
Категорія: Комунікаційні тренінги
Тренінгова компанія: pro.mova expert company
Найближчі дати проведення тренінгу:

Місце проведення тренінгу:


за вибором компанії-замовника

Напрямок навчання:


- Управління конфліктами

Вартість:

1 600 Євро за 2 дні навчання [без ПДВ]

Аудиторія:


Менеджери, що працюють безпосередньо з клієнтами.
Для представників сервісних бізнесів.

Опис тренінгу


Розвиток та закріплення навичок ефективних та системних комунікацій.
Розвиток глибинної клієнт-орієнтованості зокрема у телефонних перемовинах та листуванні.

Програма тренінгу:


День І
Як приймаються рішення: цінності та інтереси
Приклади застосування розуміння цінностей у бізнесі [робота з кейсами]
Як приймаються рішення: раціональність та емоційність
Опрацювання практичних завдань [частина 1]
Опрацювання практичних завдань [частина 2]
Розуміння цінностей українців та відповідна адаптація щоденної роботи
16:00 Завершення першого навчального дня [як результат — заповнення «робочого зошита» розумінням цінностей клієнтів]

День ІІ
Основи комунікацій
Способи побудови довіри
Зворотній зв‘язок — зміна сприйняття клієнта, як індикатор успішних комунікацій
Опрацювання практичних завдань [частина 1]
Опрацювання практичних завдань [частина 2]
Розуміння основ комунікацій та побудови довіри та відповідна адаптація щоденної роботи
Завершення семінару [як результат — заповнення «робочого зошита» комунікаційними заготовками]

Додаткова інформація:


Результатом роботи має стати:
■ зміна сприйняття менеджерами своєї роботи, розуміння ролі клієнта у бізнесі та розуміння пов’язаної з цим відповідальності
■ добре розуміння клієнта [підходи до побудови та підтримки розуміння], необхідне для успішних та системних комунікацій з ним

Як цей результат досягти?
Найважливіші компетенції, які, на професійну думку компанії pro.mova, мають бути закладені в роботу з клієнтами для компанії-замовника:
■ Розуміння цінностей цільової аудиторії
■ Розуміння того, як формується довіра
■ Розуміння комунікацій

Рекомендації:
За результатами роботи на навчальному семінарі pro.mova готує для учасників рекомендації. Документ готується впродовж робочого тижня після завершення семінару.

  ТРЕНЕРИ  

Бриндза Вікторія

Керівник аналітичного центру експертної компанії pro.mova

Інноватор досліджень медіа-простору, фахівець з якісних досліджень, досліджень цінностей, суспільних процесів і сприйняття інформації. Автор і керівник унікальних досліджень в рамках роботи в pro.mova.


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.