Місто проведення:
Київ
Категорія:
Менеджмент
Тренінгова компанія:
pro.mova expert company
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
за вибором компанії-замовника
Напрямок навчання:
-
Стратегічне управління
Вартість:
1 500 Євро за 1 день (8+ годин) навчання [Без ПДВ]
Аудиторія:
Власники бізнесів.
Керівники, компаній та окремих бізнес-юнітів компанії, що відповідальні за створення та реалізацію стратегії.
Опис тренінгу
Програма розроблена для керівників, які вже мають досвід роботи зі стратегіями, спроможні аналізувати і узагальнювати цей досвід і мають потужну мотивацію вийти на вищий рівень роботи зі стратегіями.
Програма тренінгу:
День І
Що таке стратегія та яку роль вона грає для компанії?
1. Що ми вже розуміємо про стратегії?
■ Що в нашому досвіді роботи із стратегіями дійсно працює, а що – ні?
■ В чому ми впевнені більше, а в чому – менше
2. Що нам необхідно знати перед тим, як розробляти стратегію
3. Що ми маємо отримати в результаті розробки стратегії, окрім тексту на папері (для себе особисто, для управлінської команди та своєї компанії/організації). Чого ми НЕ отримаємо?
4. Якою може бути стратегія?
■ Основні види, підходи: огляд.
■ В чому особливість стратегії саме для медіа?
■ Як зорганізуватися? З чого варто почати? (а з чого – не варто). «Техніка мислення» для розробки стратегії.
■ Що (реалістично) має бути зроблено перед тим, як розробляти стратегію. Стратегічна лінійка.
■ Як працювати з найбільш глибокими і узагальнюючими частинами стратегії? (і не втратити при цьому динаміку)
5. Що робити з цінностями? Де їхнє практичне застосування?
6. Мрія vs реальність, або ілюзорність «золотої середини». Робота з місією і візією (баченням).
7. Zoom In – Zoom Out: перехід від «великої картинки» до «конкретики» (і назад).
Про сам процес створення стратегії і те, як ми ним управляємо.
8. Пошук об’єктивності. Аналітика для створення стратегії. Що будемо аналізувати?
■ Вибираємо види аналізу, як нам будуть потрібні (саме нам, саме в нашій ситуації, саме зараз).
■ Розуміємо обмеження різних видів аналізу.
■ Підбираємо правильну комбінацію із кількох видів аналізу. Вирішуємо, коли робити який із них (не всі потрібні одразу)
■ Визначаємо, що робити з результатами аналізу (це дещо складніше, ніж здається). Інтерпретація результатів. Що прояснив аналіз?
9. Кілька сценаріїв подальших дій для розробки стратегії.
■ На підставі чого вибираємо свій варіант дій?
10. Робота з компетенціями під час створення стратегії.
■ Спочатку цілі чи результати? – Розбираємося, за яких умов яке рішення буде вірним.
■ Робота з обмеженнями.
■ Процеси – в який момент включаємо їх в планування?
■ Наскільки глибоко деталізуємо – де межа? (і хто це робить)
■ Що робимо з невизначеністю? З тим, що все міняється? Принципові підходи.
День ІІ
Впровадження стратегії та управління нею
1. Впровадження може посилити стратегію, а може вбити.
■ Що спрацьовувало найкраще у нашому досвіді? Що не спрацьовувало?
2. Управління як таке.
■ Основна робота управлінця.
■ Чому це не (тільки) про психологію. Кілька різних підходів до управління.
3. Основні підходи до роботи з різними видами ресурсів.
4. Робота з пріоритетами.
■ Перегляд стратегії: що саме переглядаємо? як часто? як систематизуємо цю роботу?
■ Що є наступним рівнем роботи зі стратегіями?
Додаткова інформація:
Взаємодія всієї групи під час навчання розрахована на рівень «управлінець-з-управлінцем». Принципово, учасники мають в кінці програми зрозуміти, що є найважливішим для розробки стратегії та її впровадження, плюс розібратися, як організувати це у себе.