Реєстрація     Вхід
Training.ua

Літня Школа Тотального Маркетингу

відкритий тренінг від компанії Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs], маркетинг і просування на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Літня Школа Тотального Маркетингу



Місто проведення: Київ 
Категорія: Маркетинг і просування
Тренінгова компанія: Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Найближчі дати проведення тренінгу:

Місце проведення тренінгу:


Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Київ, вул. Волоська 8/5,
4 корпус НаУКМА,
4 поверх

Напрямок навчання:


- Маркетинг

Вартість:

12000

Аудиторія:


маркетинг-директори, менеджери з маркетингу та бренд-менеджери, які прагнуть побудувати чітку систему управління маркетингом в своїх компаніях.

Опис тренінгу


Літня школа тотального маркетингу – «хедлайнер» управлінських програм kmbs.
Дванадцять років поспіль Києво-Могилянська Бізнес Школа проводить даний курс, збираючи провідних українських маркетологів на інтенсивні практикуми для обміну інноваційними рішеннями і досвідом та для спілкування з колегами та експертами.

Учасники на 5 днів з головою зануряться в інтенсивну роботу та море драйву (по 10 годин щоденно): розробка проектів, вирішення кейсів, робота «в полях» та багато чого іншого.

Аудиторія програми:
маркетинг-директори, менеджери з маркетингу та бренд-менеджери, які прагнуть побудувати чітку систему управління маркетингом в своїх компаніях.

Цілі програми:
- Надати учасникам системний погляд на ефективне управління маркетингом.
- Представити інноваційний інструментарій для щоденної роботи.
- Сформувати навички та вміння використовувати отримані знання на практиці через вирішення кейсів, практичних завдань, роботу "в полях".
- Занурити учасників у середовище, сприятливе для обміну досвідом, пошуку відповідей на запитання та генерування нових ідей.

Учасники програми навчаться:
- розуміти систему управління маркетингом і чітку логіку маркетингової стратегії;
- обирати ефективні інструменти, адекватні цілям, внутрішньому та зовнішньому контексту;
- ефективно управляти очікуваннями та взаємодіяти з різними групами внутрішніх та зовнішніх клієнтів.

Також учасники отримають емоційний заряд для розробки проривних рішень, щоб повернувшись на роботу, почати втілювати їх у своїх компаніях.

Програма тренінгу:


РОЗКЛАД ПРОГРАМИ ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ ТОТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ 2011:

День 1: Маркетингова стратегія
- Знайомство з учасниками програми.
- Кейс "Optical Distortion". Робота в групах: “З чого ж почати, коли ринок біля твоїх ніг ...” [Борис Адамовський]
- Логіка маркетингової стратегії: аналіз, стратегія, впровадження [Олена Мальцева]
- Маркетинг + продаж: як побудувати взаємодію та працювати на спільний результат [Михайло Винницький]
- Робота в групах над проектами + келих вина “за продуктивне навчання”

День 2: Управління купівельною поведінкою споживачів. Клієнторієнтованість
- Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтські ряди [Олександр Саврук]
- Сегментація: які формати працюють на практиці? [Андрій Федорів]
- Кейс:“Вибір цільового сегменту на прикладі Fashion Channel”
- Маркетинг сервісу [Алекс Гармаш, директор з персоналу, екс-директор з маркетингу VAB Банку]
- Робота в групах над проектами – зустрічі з представниками компаній, кейси яких будуть використовуватись у проектах учасників

День 3: Управління брендом та портфелем брендів
- Стратегія бренду. Моделі побудови бренду [Андрій Федоров]
- Управління портфелем брендів [Олена Мальцева]
- Комунікація стратегії бренду. Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій [Лариса Хоманс]
- Розробка стратегічних повідомлень - робота в групах над проектами
- Дослідження цінності бренду. Китайський портрет [Олена Мальцева]
- Польові дослідження - робота в групах над проектами

День 4: Результативні інновації
- Результативні інновації та маркетинговий R’n’D [Олена Мальцева]
- Інноваційні рішення в управлінні портфелем продуктів.
- Соціальні медіа:інноваційно чи ефективно?
- Кейс "Avon.com" [Борис Адамовський]
- Робота в групах: підготовка презентацій проектів

День 5: Управлінські компетенції маркетинг-директора
- Систематизація служби маркетингу на прикладі компанії Brocard [Ігор Гут, член ради директорів ALMAZ jewellery, екс-маркетинг-директор BROCARD Ukraine]
- Командна взаємодія, або як управляти командою маркетингу
- Оцінка ефективності маркетингових кампаній
- Презентація проектів учасників
- Вручення дипломів та святкування закінчення програми


  ТРЕНЕРИ  

Мальцева Олена

Олена Мальцева – Генеральний Директор “Companion Group” [журнали Комп&ньйон та &.Стратегії], автор бренду “&.Стратегії”. Олена закінчила факультет менеджменту Київського державного торгівельно-економічного університету. Кандидат економічних наук.

В аудиторії Олена ділиться своїм...


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.