Місто проведення:
Київ
Категорія:
Менеджмент
Тренінгова компанія:
Центр бізнес-технологій ТОТ
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
на території Замовника
Напрямок навчання:
-
Управління проектами
Вартість:
10700,00 грн. Знижка при реєстрації на сайті - 7%.
Аудиторія:
Кому:
проєктним менеджерам і командам, тім-лідам, бізнес-аналітикам, девелоперам, системним аналітикам, продакт оунерам (product owners), QA-менеджерам (управління якістю), керівникам IT департаментів, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Опис тренінгу
Ціль бізнес-тренінгу:
навчитися використовувати методологію та інструменти Agile на практиці для отримання максимальної ефективності в проєктах, досягнення запланованих результатів і відповідності потребам бізнесу.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
розуміти філософію та принципи Agile, можливості його застосування у різних сферах діяльності компанії
використовувати методологію Agile як основу забезпечення успіху проєкту
визначати та розподіляти ролі та відповідальність у проєкті
виявляти цінні економічні рішення та потреби бізнесу за допомогою інструментарію бізнес-аналізу Agile
вибудовувати комунікацію в команді, проводити фасилітацію, управляти складними ситуаціями всередині команди
виявляти зони ризику впровадження методології Agile для максимально ефективного застосування на вашому підприємстві
Програма тренінгу:
1. Agile як філософія ведення проєктів, спосіб мислення і методологія сучасного підходу в реалізації проєктів
«Плинність» – властивість сучасних процесів
Проєктний менеджмент. Порівняння існуючих методологій ведення проєктів. Вибір методу(-ів) ведення проєктів, доцільного(-их) для підприємства
Agile-процеси в поточній діяльності компанії. Як використовувати Agile в різних областях діяльності компаній і для реалізації проєктів у різних областях
Гнучкі організаційні структури
2. Основи Agile методології
Структура термінології: AgilePM / DSDM, Kanban, Lean, Scrum. «Міфи» Agile
Філософія, цінності, принципи та практики Agile
Процеси AgilePM: 6 етапів життєвого циклу
Ролі та відповідальності AgilePM. Структура взаємодії ролей в AgilePM
Оцінка та планування в Agile. Система планування, прогнозування та бюджетування в Agile
Цикли зворотного зв’язку як альтернатива прогнозуванню і контролю
Продукти AgilePM: бізнес-продукти, менеджмент-продукти, продукти рішень. Продуктовий підхід як альтернатива процесного підходу
Timebox як основа планування AgilePM – незмінні час, бюджет і якість, вимоги як керований змінюваний параметр
3. Методологія AgilePM. Забезпечення успіху проєктів Agile
Ролі, процеси, принципи, інструменти й артефакти
Команда розробки – самоорганізована і крос-функціональна
Пріоритезація вимог в Agile
Бізнес-кейси і User Story Map – основа клієнтоорієнтованого підходу
Формування матриці користувачів і клієнтів, ключові характеристики, побудова ціннісних взаємозв’язків
Вимоги та оцінка. Абсолютне та відносне оцінювання. Planning Poker
Концепції планування, контролю й тестування. Планування Timebox
Структура і формат Timebox. Burn-down Chart
Семінари з фасилітації та моделювання
Ризик і якість
Розподіл відповідальності й управління обсягом робіт з впровадження Agile. Поєднання інкрементального й ітеративного підходу
Шаблони впровадження та управління змінами
Артефакти – як досягати їх прозорості й ефективно працювати з ними
4. Бізнес-аналіз Agile
Стратегічний аналіз, моделювання стратегічних факторів і драйверів
Моделювання бізнес-можливостей
Відображення процесів і потоку створення цінності (ланцюжки створення вартості)
Картування навичок і компетенцій
Переосмислення / реінжиніринг процесу
Визначення даних та ідентифікація подій
Зв'язок між різними діловими й технічними дисциплінами
Розробка вимог
Виявлення і визначення економічних і цінних рішень для потреб бізнесу
Роль бізнес-аналітика як бізнес-архітектора, що підтримує програми та проєкти
5. Роль лідера в гнучкій організації. Інструменти лідера
Класифікація лідерів
Чітка комунікація (ефективна вербальна і невербальна (візуальна) комунікація)
Командний брифінг
Фасилітація (управління груповою динамікою)
«Чарівні» питання коучингу
Основний інструмент мотивації – Зворотній зв’язок
Медіація (управління складними ситуаціями всередині команд)
6. Практичне впровадження Agile в проєкти компанії
Виявлення зон ризику впровадження методології Agile
Принципи формування максимально ефективних команд
Стан потоку і крос-функціональність команди
Мотивація команди для ефективного впровадження гнучких методів управління
Повсякденна робота команди: планування, демонстрація, ранкові stand-up і ретроспективи, time-box; оцінка ступеня залучення колективу
Залученість, самоорганізація і відповідальність командної роботи
Додаткова інформація:
Група фахівців - до 20 осіб.
Тривалість: 16 годин
Документ про закінчення: Сертифікат
Контактна особа: Ольга Пестрецова-Блоцька
life: +380950688995
consulting@tot.com.ua
Знадобиться додаткова інформація - напишіть мені і я відповім на всі Ваші запитання.
Знижка при реєстрації на сайті 7%