Місто проведення:
Київ
Категорія:
Управління персоналом
Тренінгова компанія:
Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
Києво-Могилянська Бізнес-Школа, м. Київ, вул. Волоська, 8/5, 4-й поверх
Напрямок навчання:
-
Підбір та оцінка персоналу
Вартість:
4800
Аудиторія:
HR-менеджери
Опис тренінгу
5-6 травня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs] проходитиме програма «Управління на основі компетенцій», яка допоможе підвищити ефективність системи управління персоналом в Вашій організації.
Нерідко ми чуємо від співробітників «Я не знаю, чого від мене чекають», «Мій бос неправильно мене оцінює», «Я не бачу в цій компанії свого майбутнього», «Менеджери несправедливі до своїх підлеглих». Всі ці проблеми можна вирішити за допомогою впровадження управління за компетенціями у вашій організації.
Системне управління за компетенціями сприяє росту мотивації співробітників, формуванню їх лояльності, плануванню кар’єри і навчання, знаходженню якісних управлінських рішень, що стосуються розвитку та ротації кадрів.
Переваги управління за компетенціями:
• об’єктивність оцінювання при відборі
• простота виміру
• перспективи росту для співробітників
• лояльність персоналу
Цей курс допоможе Вам вирішити проблеми:
• пошуку потрібних людей
• утримання працівників, якщо вони приходять, але не затримуються
• досягнення працівниками компанії її цілей та підтримка її цінностей
• ефективного застосування сучасних методів відбору та оцінювання персоналу, які зможуть зекономити Ваш час
• системного розвитку підлеглих, в рамках цілей і цінностей компанії
Більш детальну інформацію про цю та інші програми Києво-Могилянській Бізнес Школи можна знайти на сайті kmbs.ua
Програма тренінгу:
ПРОГРАМА КУРСУ:
Введення в світ компетенцій
Стратегічна модель компетенцій – основа трансляції бізнес-ціностей компанії
Довгострокові переваги менеджера при використанні компетенцій: оцінка персоналу, плани розвитку компетенцій, впровадження цінностей компанії, визначення потенціалу зростання компанії.
Відмінність понять: Знання – Навички – Компетенції - Компетентність.
Комплексний підхід при оцінюванні співробітників: чи можлива об’єктивна оцінка?
Теоретичні підходи і практичне впровадження: що потрібно знати менеджеру.
Модель компетенцій як допомога менеджеру
Дерево управління персоналом.
Модель айсберга і піраміда логічних рівнів в призмі компетенцій. Структура компетенцій. Принцип формування будь-якої матриці компетенцій.
Практичне завдання: побудова матриці компетенцій в житті: «Справжній чоловік, справжня жінка».
Стратегічний стандарт компанії – матриця компетенцій.
Знайомство з оціночним листом.
Практичне завдання – класифікація прикладів.
Практичне завдання «Пазли компетенцій».
Структуроване інтерв’ю за компетенціями
Мета інтерв’ю за компетенціями.
Інтерв’ю як метод оцінки компетенцій – чи можлива достовірна оцінка?
Помилки при типовому інтерв’ю. Як підвищити якість інтерв’ю.
Техніка отримання прикладів «Що, Де, Коли».
Основи проведення оцінюючого інтерв’ю.
Практичне завдання «Формулювання запитань для отримання прикладів».
Вправи в парах (трійках). Міні – інтерв’ю з кандидатом з метою отримання прикладів.
Прийняття рішень на основі інтерв’ю.
Центри оцінки – сучасний метод оцінки компетенцій
Походження центрів оцінювання – Assesment Center.
Як організувати і провести міні-Assesment Center своими силами.
Валідність і ефективність Assesment Center.
Ролі модератора і спостерігачів.
Кейс-метод і рольові ігри – кращий засіб виявлення компетенцій.
Коли краще звертатися до спеціалістів при проведенні Assesment Center?
Перспектива розвитку компетенцій
Чи розвиваються компетенції?
Трикутник змін.
План розвитку компетенцій як психологічний контракт роботодавця і робітника.
Управління за компетенціями як засіб передачі відповідальності співробітникам за особистий розвиток і ефективність.
Додаткова інформація:
Якщо Вас зацікавила участь у програмі, або виникли запитання, будь ласка, звертайтесь до Дар’ї Cєліної: sd@kmbs.com.ua, +38 [044] 490 6635, +38 [099] 074 9451