Реєстрація     Вхід
Training.ua

Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи

відкритий тренінг від компанії Центр бізнес-технологій ТОТ, маркетинг і просування на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Ціноутворення: маркетинговий та економічний підходи



Місто проведення: Київ 
Категорія: Маркетинг і просування
Тренінгова компанія: Центр бізнес-технологій ТОТ
Найближчі дати проведення тренінгу:

Місце проведення тренінгу:


на території Замовника

Напрямок навчання:


- Маркетинг

Вартість:

10700,00 грн. Знижка при реєстрації на сайті - 7%.

Аудиторія:


Кому:

маркетологам, менеджерам з продажів і по роботі з постійними клієнтами, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, співробітникам планово-фінансових департаментів, що відповідають за бюджетування доходів, фінансовим аналітикам, експертам зі стратегічного планування, власникам малого та середнього бізнесу.

Опис тренінгу


Ціль бізнес-тренінгу:

навчитись поєднувати на практиці маркетинговий і економічний підходи до ціноутворення для досягнення фінансово-економічних цілей компанії.



Після проходження тренінгу ви навчитесь:



визначати основні фактори, що впливають на ціноутворення

розуміти структуру ціни, використовувати програми по зниженню витрат

аналізувати економічну ефективність асортименту вашої продукції

розуміти сприйняття ціни споживачами, визначати економічну цінність товару та вимірювати цінову чутливість

використовувати методи оптимального представлення цін

будувати систему знижок з урахуванням психологічних прийомів ціноутворення

обирати цінову політику для різних видів ринків

розробляти та ефективно застосовувати цінові стратегії та цінову політику, що враховують фінансовий стан і цілі компанії

Програма тренінгу:


1. Основні фактори, що впливають на ціноутворення
Ціновий аналіз

Конкуренція

Поведінка покупців

Витрати

Інфляція і податки

Цінова еластичність

Психологічне сприйняття ціни



2. Структура ціни. Калькуляція і витрати

Поняття собівартість і витрати

Аналіз і принципи поділу витрат

Приклади програм по зниженню витрат

Аналіз економічної ефективності асортименту



3. Еластичність попиту за ціною. Максимізація виручки і прибутку

Поняття еластичності

Методи визначення цінової еластичності

Фактори, що впливають на чутливість покупця до ціни

Умови для максимізації виручки і прибутку



4. Сприйняття цін споживачами та методи представлення цін споживачам

Сприйняття цінових відмінностей

Економічна цінність товару / послуги та метод її розрахунку

Формулювання відносних цін

Вплив уявлення на сприйняття ціни

Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів

Вимір цінової чутливості



5. Практична методика оцінки наслідків зміни ціни

Практична модель визначення мінімально необхідної зміни обсягу продажів при зміні ціни

Критерії ефективності зміни ціни



6. Огляд видів знижок і їх економічна оцінка

Принципи застосування знижок

Порогові рівні зниження ціни

Економічна оцінка основних видів знижок

Побудова системи знижок

Психологічні прийоми ціноутворення



7. Цінова політика в залежності від типу ринку

Ціноутворення і структура ринку

Визначення виду ринку

Методи ціноутворення на різних типах ринку



8. Цінова політика і організація каналів просування продукції

Огляд і практичні приклади організації каналів просування продукції на основі досвіду роботи великих компаній-виробників

Побудова дистрибуційної політики



9. Ціноутворення в системі «виробник-дилер-споживач»

Формування цінової політики в системі «виробник-дилер-споживач»

Поведінка дилера

Наслідки для виробника і всієї системи

Заходи з боку виробника



10. Взаємозв'язок цінової і фінансової політики

Формування ефективної цінової політики, яка комплексно враховує фінансовий стан компанії, швидкість її розвитку, взаємини з клієнтами та постачальниками

Практична модель прогнозування фінансового стану



11. Цінові стратегії та умови їх застосування

Стратегія високих цін

Стратегія низьких цін

Стратегія усереднених цін

Стратегія знижок

Вибір стратегії, рентабельність, динаміка прибутків

Політика зміни цін

Додаткова інформація:


Група фахівців - до 20 осіб.
Тривалість: 16 годин
Документ про закінчення: Сертифікат
Контактна особа: Ольга Пестрецова-Блоцька
life: +380950688995
consulting@tot.com.ua
Знадобиться додаткова інформація - напишіть мені і я відповім на всі Ваші запитання.
Знижка при реєстрації на сайті 7%

  ТРЕНЕРИ  

Пестрецова - Блоцька Ольга

PhD з економіки, доцент, сертифікований бізнес-тренер, сертифікація Agile Project Management (https://www.apm.org.uk/), CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», консультант ЄБРР з організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу, співавтор економічного...


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.