Реєстрація     Вхід
Training.ua

Категорійний менеджмент

відкритий тренінг від компанії Центр бізнес-технологій ТОТ, галузеві тренінги на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Категорійний менеджмент



Місто проведення: Київ 
Категорія: Галузеві тренінги
Тренінгова компанія: Центр бізнес-технологій ТОТ
Найближчі дати проведення тренінгу:

Місце проведення тренінгу:


на території Замовника

Напрямок навчання:


- Інше

Вартість:

10700,00 грн. Знижка при реєстрації на сайті - 7%.

Аудиторія:


Кому:

категорійним і бренд-менеджерам, менеджерам з продажів і спеціалістам відділу продажів, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, власникам бізнесу.

Опис тренінгу


Ціль бізнес-тренінгу:
навчитись раціонально формувати асортимент підприємства, щоб максимально задовольнити попит споживачів, при цьому підвищуючи загальну маржинальність підприємства і скорочуючи витрати по всьому ланцюжку управління товарним потоком.

Після проходження тренінгу ви навчитесь:
формувати структуру товарної категорії
розраховувати основні властивості і показники асортименту
прогнозувати попит
планувати та аналізувати асортимент компанії, формувати асортиментну концепцію
оптимізувати поличний простір
оцінювати потенціал категорії і планувати її прибуток
оцінювати ефективність промоакцій
складати профілі стратегічних груп покупців

Програма тренінгу:


1. Сучасні методи управління асортиментом у торгівлі
Основні види систем управління асортиментом

Категорійний менеджмент: принципи, організація, методи управління. Досвід практичних рішень

Етапи впровадження категорійного менеджменту: реорганізація структури управління; формування товарних категорій; управління торговим асортиментом. Можливі проблеми і придбання

Стратегічні цілі і завдання підрозділів формування асортименту, роздрібних продажів і маркетингу в управлінні асортиментом

Місце і роль категорійних менеджерів в загальнофірмовій структурі управління

Методи мотивації та оцінка діяльності категорійних менеджерів з метою забезпечення цільових показників


2. Формування товарних категорій
Що таке категорія? Цілі і завдання формування товарних категорій

Структура категорії як основа для формування матриці

Ролі категорій при формуванні асортименту. Визначення ролі категорії в структурі асортименту: «комерційна», «Іміджева», «експериментальна». Формування асортиментного профілю товарних категорій

Визначення ролі категорії в структурі групи (генератор потоку, генератор прибутку, захисник, генератор готівки)

Формування структури товарної категорії. Вибір основної ознаки класифікації

Розробка структури товарної категорій

Розробка номенклатури товарних категорій


3. Методи аналізу асортименту
Оцінка потенціалу (прогноз продажів) товарної категорії

Прогнозування попиту. Методи і прийоми прогнозування

Визначення величини і структури попиту. Прогноз продажів нових товарі
Кореляційно-регресійний аналіз попиту
Фактори стабільності попиту (еластичність, сезонність, взаємодоповнюючі та взаємозамінні товарні групи)
Розуміння розрахунку методології вартості запасів (шляхів оптимізації товарних запасів), планової оборотності
Види і технології аналізу категорії: розрахунок показників обороту, прибутковості
Застосування методів оптимізації на основі АВС, XYZ-аналізу, технології SWOT-аналізу. Проведення комбінованого АВС, XYZ-аналізу
Визначення неліквідного і повільнооборотного асортименту; аналіз Матриці розвитку асортиментів
Аналіз запланованих і фактичних покупок. Збільшення коефіцієнта імпульсності
Оцінка ефективності використання площ і віддачі товарних груп
Ефективність введення нової позиції в категорію: способи розрахунку необхідності введення, прогнози ефективності присутності позиції в категорії
Формування концепції прибутковості асортименту
Аналіз структури брендів категорії; бренди-локомотиви й аутсайдери
Розробка системи показників асортименту

4. Планування та управління асортиментом
Позиціонування на ринку та цінова стратегія

Оцінка поточної прибутковості

Збалансованість асортименту

Прийняття рішень щодо товарообігу й оборотності

Прийняття рішень щодо підвищення прибутковості

Прийняття рішень щодо поличного простору та мерчандайзингу. Ефективність планограм та сезонні рішення

Прийняття рішень щодо прибутку категорії

Прийняття рішень щодо трейдмаркетингу та рекламним акціям

Прийняття рішень щодо приватних торгових марок

Формування асортиментної концепції товарної категорії: ланцюжок створення цінності


5. Робота з постачальниками
Робота з новими продуктами. Оцінка пропозицій

Робота з новими постачальниками. Оцінка сили постачальника. Управління постачальником

Умови взаємодії з постачальником

Етапи закупівель. Закупівельні процедури

Оцінка ефективності роботи з постачальником


6. Аналіз категорій, огляди, стратегії та бюджетування
Процес контроля та перевірки роботи з категорією

Бізнес-процес по контролю наявності асортиментної матриці в торговому залі магазину

Збір даних щодо ситуації категорії. Управлінський облік. Зовнішня інформація

Формування бюджетів категорії

Додаткова інформація:


Група фахівців - до 20 осіб.
Тривалість: 16 годин
Документ про закінчення: Сертифікат
Контактна особа: Ольга Пестрецова-Блоцька
life: +380950688995
consulting@tot.com.ua
Знадобиться додаткова інформація - напишіть мені і я відповім на всі Ваші запитання.
Знижка при реєстрації на сайті 7%

  ТРЕНЕРИ  

Пестрецова - Блоцька Ольга

PhD з економіки, доцент, сертифікований бізнес-тренер, сертифікація Agile Project Management (https://www.apm.org.uk/), CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», консультант ЄБРР з організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу, співавтор економічного...


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.