Місто проведення:
Київ
Категорія:
Галузеві тренінги
Тренінгова компанія:
Центр бізнес-технологій ТОТ
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
на території Замовника.
Напрямок навчання:
-
Фінанси та облік
Вартість:
10700,00 грн. Знижка при реєстрації на сайті - 7%.
Аудиторія:
Кому:
менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам, відповідальним за ефективність свого відділу, департаменту чи підрозділу, спеціалістам з операційної ефективності, внутрішнім аудиторам і контролерам, керівникам і провідним фахівцям фінансово-економічних служб, фінансовим аналітикам, головним бухгалтерам, власникам малого та середнього бізнесу.
Опис тренінгу
Ціль бізнес-тренінгу:
набути практичних навичок в управлінні витратами, навчитися оптимізовувати витрати на підприємстві та калькулювати собівартість продукції, ефективно використовувати інструменти стратегічного управлінського обліку.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
розуміти особливості формування витрат різного типу та їх вплив на прийняття управлінських рішень
оперувати даними про витрати вашого підприємства
встановлювати ланцюжок залежності між витратами, обсягом продукції та прибутком
обирати базу для розподілу накладних витрат
оперувати різними методами калькулювання собівартості продукції
оцінювати досягнення підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства
Програма тренінгу:
1. Управлінські дані про витрати – основа управлінських рішень
Релевантні витрати
Транзакційні витрати
Формування акціонерної вартості
Система збалансованих показників
2. Логіка класифікації витрат
Класифікація витрат для управлінських рішень
Класифікація витрат для визначення собівартості, фінансових результатів
Класифікація витрат для контролю і регулювання
3. Логіка маніпулювання постійними і змінними витратами
Аналіз «витрати – обсяг – прибуток»
Запас міцності, операційний важіль
Припущення, прийняті під час аналізу «витрати – обсяг – прибуток»
Аналіз залежності між витратами, обсягом і прибутком в умовах багатопродуктивності
Значення інформації про витрати при прийнятті рішень про ціноутворення
Маржинальний аналіз
4. Логіка маніпулювання прямими і непрямими витратами
Проблема непрямих витрат
Вибір бази для розподілу накладних витрат
Методи розподілу накладних витрат за єдиною ставкою і диференційований підхід
5. Види собівартості і характеристика калькуляційних статей
Технологічної собівартості
Виробничої собівартості
Повної собівартості готової продукції
Повної собівартості реалізованої продукції
6. Методика калькулювання собівартості продукції
Нормативний метод
Позамовний метод
Попередільний метод
Калькуляція з повним розподілом витрат і методом прямих змінних витрат
7. Оцінка і управління діяльністю підрозділу
Критерії оцінки діяльності підрозділів
Вимірювання результатів діяльності підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства
Внутрішнє ціноутворення і розвиток фінансової структури підприємства
Методи внутрішнього ціноутворення
Взаємозв’язок і збалансованість показників результатів діяльності підрозділів
8. Стратегічний управлінський облік
Аналіз прибутковості конкурента
Аналіз прибутковості замовника – CRM технології
Вимірювання акціонерної вартості
Економічна додана вартість
Управління витратами і мотивація співробітників підприємства
Додаткова інформація:
Група фахівців - до 20 осіб.
Тривалість: 16 годин
Документ про закінчення: Сертифікат
Контактна особа: Ольга Пестрецова-Блоцька
life: +380950688995
consulting@tot.com.ua
Знадобиться додаткова інформація - напишіть мені і я відповім на всі Ваші запитання.
Знижка при реєстрації на сайті 7%