Реєстрація     Вхід
Training.ua

Стандарты обслуживания в ресторане для официанта и работников (пособие)

відкритий тренінг від компанії Красотель, управляющая компания, управління персоналом на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Стандарты обслуживания в ресторане для официанта и работников (пособие)



Місто проведення: Інше 
Категорія: Управління персоналом
Тренінгова компанія: Красотель, управляющая компания
Найближчі дати проведення тренінгу:

Напрямок навчання:


- Для керівників

Вартість:

900 грн.

Опис тренінгу


Данная публикация подготовлена специалистами ООО «Управляющая компания «Красотель» и рассматривает основные стандарты, касающиеся сферы гостиниц, санаториев, пансионатов, кроме того, публикация содержит перечень требований, которые предъявляются к качеству услуг, предоставляемых объектами питания.

Публикация предназначена для тех, кто занимается ресторанно - гостиничным бизнесом, а также будет полезна организациям и физическим лицам, проводящим специализированное обучение гостиничного персонала, такого как официанты и метрдотели ресторанов.

Програма тренінгу:


Оглавление
ВВЕДЕНИЕ
ГЛАВА 1. СТАНДАРТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ
1.1. Стандарт «Начало смены»
1.2. Стандарт «Внешний вид»
1.3. Стандарт «Общение официанта»
1.4. Стандарт «Телефонный этикет»
1.5. Стандарт «Приветствие гостя»
1.6. Стандарт «Подача меню»
1.7. Стандарт «Прием заказа»
1.8. Стандарт «Подача блюд»
1.9. Стандарт «Замена пепельницы»
1.10. Стандарт «Чистота стола»
1.11. Стандарт «Оплата счета»
1.12. Стандарт «Прощание с гостем»
1.13. Стандарт «Отказ гостя от блюда»
1.14. Стандарт «Получение чаевых»
1.15. Стандарт «Сервировка стола»
1.16. Стандарт «Уборка стола»
1.17. Стандарт « Обслуживание в номере (Рум-сервис)»
ГЛАВА 2. СПОСОБЫ УВЕЛИЧЕНИЯ ПРОДАЖ В РЕСТОРАНЕ
1-й способ «Использование правильных фраз и выражений»
2-й способ «Знать то, что продаешь»
3-й способ «Направляйте гостей»
3.1. Используйте слово “попробуйте”
3.2. Специальное предложение
3.3. Блюда и напитки на выбор
3.4. “Кивок Салливана”
3.5. Подручные рекламные средства
ПРИЛОЖЕНИЕ
8 способов увеличения продажи закусок
11 способов увеличения продажи десертов


  ТРЕНЕРИ  

Туманова Надежда



 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2022 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.