Реєстрація     Вхід
Training.ua

«Телефонные переговоры с пациентом в стоматологической клинике»

відкритий тренінг від компанії Консалтинговая компания "Окрыляем успехом", галузеві тренінги на Training.ua
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


«Телефонные переговоры с пациентом в стоматологической клинике»



Місто проведення: Житомир  Дніпропетровськ  Донецьк  Вінниця  Київ  Сімферополь  Запоріжжя  Івано-Франківськ  Кіровоград  Кременчук  Луганськ  Луцьк  Львів  Миколаїв  Одеса  Полтава  Рівне  Севастополь  Суми  Тернопіль  Ужгород  Харків  Херсон  Хмельницький  Черкаси  Чернігів  Чернівці  Кривий Ріг  Ялта  Біла Церква  Маріуполь  Інше 
Категорія: Галузеві тренінги
Тренінгова компанія: Консалтинговая компания "Окрыляем успехом"
Найближчі дати проведення тренінгу:

Напрямок навчання:


- Медицина, косметологія

Вартість:

2400 грн

Опис тренінгу


• Цель общения с пациентом стоматологии по телефону
• Телефон как средство привлечения и удержания клиента. Необходимые условия для успешной работы по телефону.
• Стандарты ведения телефонных переговоров сотрудниками стоматологической клиники.
• Методы эффективной организации телефонных переговоров, телефонные бланки для перего-воров, использование дневника времени.
• Алгоритм работы с входящими звонками.
• Установление контакта. Минитренинг - «Слова приветствия».
• Сопереживание и эмпатия в телефонных переговорах.
• Психологические особенности потенциальных пациентов, обращающихся в стоматологический центр.
• Стратегия и приемы поведения, упражнение «Невидимый пациент».
• Технологии телефонных переговоров.
• Активное слушание и умение задавать вопросы.
• Определение потребностей пациента. Упражнение «Построй дежурную конструкцию».
• Аргументация. Презентация. Упражнение «Фраза уверенности».
• Работа с возражениями. Упражнения «Если слышишь «Нет». Работа с проблемами.
• Приёмы отгораживания, упражнение «Ответь на грубость комплиментом»,
• Решение телефонного конфликта, от искусства «не обидеть» к искусству «не обидеться»,
• Креативность в телефонных переговорах.
• Подведение итогов тренинга.


  ТРЕНЕРИ  

Сергеева Ольга

Аккредитованный бизнес-тренер: Института Профессиональных Финансовых Менеджеров (Великобритании) по курсу «Управление персоналом»,
Европейской Школы Стратегического Менеджмента (Великобритании) по курсу «Стратегический менеджмент».


 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.