Місто проведення:
Київ
Категорія:
Комунікаційні тренінги
Тренінгова компанія:
Український Центр Медіації
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
ул. Ильинская, 9
Напрямок навчання:
-
Управління конфліктами
Вартість:
3500 грн.
Аудиторія:
Для кого корисна участь у програмі:
для менеджерів, які відповідають за ефективне управління людьми в компанії, несуть відповідальність за управляння конфліктами в організації, а також для всіх, хто сприймає ідею медіації або вже застосовує навички медіатора, зокрема для:
• лінійних менеджерів,
• корпоративних секретарів
• HR-менеджерів,
• бізнес-партнерів,
• бізнес-консультантів,
• консультантів з питань трудових відносин, тренерів, представників громадських організацій;
• будь-яких фізичних осіб, які прагнуть розвинути свої здібності приймати рішення, які базуються на інтересах учасників переговорів або хочуть побудувати систему управління конфліктами в організації
Опис тренінгу
Що отримають учасники:
• Навчитеся приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації
• Дізнаєтеся, як підвищити якість управління відносинами в організації
• Створите додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу
• Збільшите ефективність комунікацій в організації
• Зможете вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, на протязі одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;
• Навчитеся розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику
• Зможете розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими;
• Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;
• Дізнаєтеся як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;
• Навчитесь застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;
• Дізнаєтеся як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік
Програма тренінгу:
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
• Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види,
• Медіація в системі альтернативних методів вирішення конфліктів
• Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації
• Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації
• Управління процесом відпрацювання рішень з застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази)
• Навички ефективних комунікацій
• Фасилітація зустрічей (менеджерів, колективу, фокус-груп тощо)
• Управління емоціями
• Як управляти стосунками зі складними людьми
• Складні розмови в організації
Додаткова інформація:
Формат проведення:
Майже 50% програми будуть проводитися в режимі симуляцій задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок.
Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Кожен учасник отримає індивідуальний приватний зворотний зв’язок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.
Симуляційні сесії будуть перемежовуватися груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.