Місто проведення:
Інше
Категорія:
Галузеві тренінги
Тренінгова компанія:
Центр консалтингових послуг
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
Онлайн
Напрямок навчання:
-
Фінанси та облік
Вартість:
1290 грн без ПДВ
Опис тренінгу
Первинні документи на підприємстві: основні правила, положення, види. Різниця та наслідки для бухгалтерського та податкового обліку
Програма тренінгу:
ПОЛОЖЕННЯ № 88: АКТУАЛІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПЕРВИННИМИ ДОКУМЕНТАМИ
– дата набрання чинності змін у Положення
– основні зміни у Положенні
НОВЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРВИННОГО ДОКУМЕНТА: НАСЛІДКИ ДЛЯ РОБОТИ
ПАПЕРОВІ ТА ЕЛЕКТРОННІ ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ
– правила складання
– правила зберігання
– стандартизовані та вільні форми первинних документів
ОСНОВНІ ТА ДОДАТКОВІ РЕКВІЗИТИ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ: ВИМОГИ, ПОМИЛКИ ТА ПРАВИЛА ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ
КОПІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ: ЯК ПРАВИЛЬНО СКЛАСТИ?
ОФОРМЛЕННЯ ОКРЕМИХ ОПЕРАЦІЙ: ОПРИБУТКУВАННЯ ТОВАРІВ, ВІДРЯДЖЕННЯ, ГОСПОДАРСЬКІ ВИТРАТИ
– товари: первинні та підтвердні документи, ТТН, оплати – формуємо пакет для підтвердження податкових зобов’язань та податкового кредиту
– відрядження: нові правила оформлення, перелік підтвердних документів, звітування за використані кошти
– господарські витрати: документи, звітування, наслідки непідтвердження витрат
ТТН – ПЕРВИННИЙ ДОКУМЕНТ?
– Мета складання ТТН
– В яких випадках ТТН є обов’язковою?
– Паперова та електронна ТТН: стандартизована або довільна форма
– Реєстр е-ТТН: правила роботи
– Відповідальність за порушення порядку складання е-ТТН
– Роль ТТН в підтвердженні витрат підприємства
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ В ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРКАХ
ВТРАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ: ЯК ВІДНОВИТИ?
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ, ВТРАЧЕНІ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ
– статус втрачених документів
– оформлення документів щодо втрати
– податкові наслідки неподання повідомлень до ДПС
– неможливість здійснення перевірок після підтвердження втрати документів
Додаткова інформація:
Вартість участі у вебінарі 1290,00 грн. без ПДВ