Місто проведення:
Київ
Категорія:
Менеджмент
Тренінгова компанія:
Консалтинговий центр Школа Адміністративного Управління Зіміної
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
Онлайн
Напрямок навчання:
-
Управління ризиками
-
Управління проектами
-
Стратегічне управління
-
Організація власної справи
-
Система менеджменту якості
Вартість:
12 430.00
Аудиторія:
Програма онлайн-інтенсиву зорієнтована на
ключових людей в бізнесі:
• Власників бізнесу
• Директорів компаній
• Керівний склад
Опис тренінгу
Цей практично-орієнтований тренінг курс для Вас
Якщо Ваша ціль: системний бізнес, який працює на вас, а не ви на нього
Якщо Ви хочете:
- отримати потужний імпульс для вирішення реальних проблем бізнесу, осмислити і структурувати свій управлінський досвід для забезпечення довгострокового зростання, стійкості і масштабованості компанії!
- за допомогою міжнародних стандартів та LEAN технологій побудувати системний бізнес, який здатний задовольнити Ваші амбіції і реалізувати особисті фінансові та нефінансові цілі!
- сформувати стратегічні цілі Вашого бізнесу, каскадувати їх на тактичний/операційний рівні та перебудувати корпоративну культуру, з орієнтацією на результативність і якість роботи;
- навчити управлінську команду інструментам Ощадливого (LEAN) менеджменту з визначення ризиків та можливостей, скорочення необґрунтованих фінансових та ресурсних витрат
- удосконалити діяльність компанії при мінімізації фінансових вкладень, прибрати хаос в делегуванні завдань та вибудувати організаційну структуру, що сприяє досягненню цілей;
- напрацювати практичний досвід визначення втрат та оптимізації витрат у процесі постійних (Kaizen) покращень для підвищення ефективності основних та допоміжних процесів;
- правильно стандартизувати і регламентувати діяльність компанії, упорядкувати взаємодію для збільшення продуктивної праці співробітників і прибутковості компанії;
- в упорядкованій системі отримати концентровано-системні знання, навички і конкретний інструментарій для застосування в Вашій професійній діяльності
Що ви отримаєте в результаті:
- Найбільш цінним результатом цього онлайн-інтенсиву стане командна взаємодія, формування «проривного» мислення, яке веде до Kaizen змін у бізнесі, переходу компанії на новий рівень прибутковості та конкурентоспроможності!
- Отримання значного економічного ефекту в масштабах компанії за підсумками систематизації процесів (згідно ISO 9001), усунення втрат, попередження ризиків та впровадження LEAN заходів щодо оптимізації витрат;
- Конкретні інструменти та техніки з алгоритму корпоративного планування, аналізу контексту організації та ризиків, визначення ключових факторів успіху, розроблення стратегічних планів;
- Грунтовні відповіді на запитання: Як зменшити залежність результатів роботи компанії від людського фактору? Як впроваджувати зміни у компанії, щоб нейтралізувати опір співробітників? Як підвищити мотивацію та відповідальність персоналу за терміни, якість, бюджет? Як сформувати управлінську команду, яка працює на результат?
- Досвід налаштування системного та ощадливого бізнесу, залучаючи, професійно розвиваючи, мотивуючи та надихаючи свою управлінську команду на отримання стабільного прибутку та мінімізацію форс-мажорних ситуацій;
- Знання використання потужного інструменту діагностики рівня ефективності роботи (Карти потоку створення цінності);
- Структуровані знання для перетворення Вашого бізнесу на чітко працюючу систему забезпечення стабільності та ефективності зростаючого бізнесу за допомогою «дорожньої карти» оптимізації витрат та ключових показників;
- Практичні рекомендації, застосовні рішення, які допоможуть Вам «переступити» з хаосу у впорядковану систему ведення бізнесу, корисні дані і тільки працюючі інструменти від Галини Зіміної, системного консультанта з організаційного розвитку та ефективності, бізнес-тренера, коуча перших осіб компаний, аудитора міжнародної кваліфікації (ISO 9001, ISO 22000)
- Іменний Сертифікат, як свідчення Вашого професіоналізму!
Програма тренінгу:
Програма online тренінг-курсу
Тільки про головне!
Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій!
Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням
стратегічних цілей розвитку та становища підприємства на ринку
МОДУЛЬ 1
День 1
- Як бути успішним у світі глобальної конкуренції?
- Цінність та вартість товару/послуги
- LEAN підхід до формування вартості (ціни) товару/послуги
- Практикум: Триєдине та п'ятиєдине (QDCMS) корпоративне завдання зі створення цінності
для клієнтів/замовників та інших зацікавлених сторін
- Переваги системності бізнесу у відповідності з міжнародними стандартами ISO серії 9000
- Логіка системної клієнто-орієнтованої роботи в масштабах усієї компанії (ДСТУ ІSO 9001:2015)
- Практикум: Принципи системної конкурентоспроможності та ринкового лідерства компаній світового рівня
- Компетенції професійного менеджменту. Цикл PDCA
- Лідерство та зобов'язання керівництва в системному бізнесі
День 2
- Основні аспекти та ключові складові системних LEAN та TQM технологій
- Концепція та цінності LEAN та TQM культури. Відносини між керівництвом та співробітниками
- Ризик-орієнтоване мислення системного керівника (ДСТУ ІSO 9001:2015)
- Практикум аналізу контексту організації та ризиків
- Алгоритм реагування на ризики та процес управління ризиками
- Практикум: Організація робіт з реагування на ризики та надзвичайні ситуації
- Практикум проведення SWOT-аналізу
- Практикум визначення ключових факторів успіху Вашої компанії
День 3
- Алгоритм планування від стратегії до плану поточної роботи та завдань в органайзері
- Практична робота над актуалізацією Місії, Бачення, Цінностей корпоративної політики
- Практикум визначення стратегічних пріоритетів та цілей у розвитку компанії
- Як виконуватимуться плани? Формати організаційних структур
- Ключові характеристики системної структуризації
- Золоті правила ефективної взаємодії у матричних структурах
- Практикум ідентифікації та класифікації необхідних корпоративних процесів
- Практикум побудови Карти потоку створення цінності
МОДУЛЬ 2
День 4
- Практикум створення органіграми і процесної організаційної структури
- Практикум побудови стратегічної карти для досягнення корпоративних цілей
- Практикум: Узгодження та каскадування цілей компанії у цілі структурних підрозділів/відділів
- Практикум формування програми дій щодо реалізації цілей: Хто, Що та Коли виконує?
- Розподіл межпроцесної відповідальності
- Практикум: Налаштування процесної взаємодії «Внутрішній клієнт - Внутрішній постачальник»
День 5
- Як проблеми перетворювати в можливості: Алгоритм постійних поліпшень
- Методи мотивації на командну оптимізацію процесів і підвищення прибутковості
- Алгоритм системної стандартизації та регламентації корпоративних процесів
- Економічна вигода побудови Системи клієнто-орієнтованого бізнесу
- Що таке витрати і що таке втрати з точки зору ощадливого (LEAN) виробництва
- Об'єкти покращень (4М, 5М, 6М). Сфери покращень та складові якості (QDCMS)
- Практикум процесно-операційного аналізу діяльності, з точки зору створення цінностей
- Практикум: Основні види втрат у діяльності вашої компанії
День 6
- Практикум застосування причинно-наслідкової діаграми для попередження ризиків та пошуку втрат у роботі компанії
- Практикум: Вибір пріоритетних локацій для змін, покращень
- Практикум впорядкування і поліпшень за допомогою методу Poka-Yoke
- Практикум впорядкування і поліпшень за допомогою методів візуалізації
МОДУЛЬ 3
День 7
- Практикум пошуку та ідентифікації причин виникнення невідповідностей за допомогою методу 5W+1H
- «Чарівні» питання з Kaizen: хто, що, де, коли, чому і як?
- Практикум «5 кроків від хаосу до системного порядку» (Система 5S)
- Практикум структурування 16-ти найбільших втрат, що заважають підвищенню ефективності
- Практикум застосування елементів Гейміфікації для отримання «проривних» результатів
День 8
- Алгоритм успішного впровадження змін у компанії
- Алгоритм створення діючого механізму Кайдзен-змін у компанії
- Сім факторів закріплення змін в роботі компанії
- Практикум впровадження стандартів, регламентів, операційних карт, інструкцій
- Практикум створення системи уніфікованої документації для стабільності і розвитку Вашого бізнесу
День 9
- Практикум: Аналіз з боку керівництва та прийняття управлінських рішень на основі фактів
- Практикум створення зведеної аналітичної довідки для аналізу з боку керівництва
- Контроль процесу реалізації стратегії у форматі «Зворотний зв'язок з однією петлею»
- Контроль процесу реалізації стратегії у форматі «Зворотний зв'язок із подвійною петлею»
- Практикум: Ключові точки контролю, моніторингу досягнення ключових показників (KPІ), коригування виконання доручень та зворотного зв'язку
- Практикум: Вироблення плану дій щодо впровадження методів мінімізації ризиків та системного управління змінами/покращеннями в основних та допоміжних процесах
Ми завжди готові допомогти Вам підвищити
Ваш ПРОФЕСІОНАЛІЗМ І ВПЕВНЕНІСТЬ у бізнесі!
Додаткова інформація:
Тривалість онлайн-тренінгу: 36 акад.годин, 3 модулі по 3 дні, заняття з 12:00 до 15:00
Вартість участі в онлайн-групі, 5-10 осіб:
12 430.00 – 20 % (-2 490.00, знижка на період воєнного стану) = 9 940.00 грн.
Вартість індивідуального тренінгу, онлайн-коучингу:
20 160.00 – 20 % (-4 030.00, знижка на період воєнного стану) = 16 130.00 грн.
● Дати та час проведення коучингу (індивідуального тренінгу) – за погодженням
- Якщо коучинг-група 2 особи, то від сумарної вартості знижка 25%
- Якщо коучинг-група 3 особи, то від сумарної вартості знижка 40%
За участю кількох слухачів з однієї компанії: бонусні знижки!
!!! Рекомендація: краще відправити кілька людей з однієї компанії, тому що тоді вони будуть в одному інформаційному полі і зможуть ефективніше впровадити проект, оскільки завжди над впровадженням працює команда (Ініціативна група), а не одна людина
● Тривалість, дати, вартість корпоративного тренінгу – за погодженням
- Ми проводимо корпоративне навчання на території замовника або на будь-якому майданчику, що орендується;
- Корпоративний тренінг максимально конкретний та функціонально спрямований на ефективне вирішення саме ваших бізнес-завдань;
- Допомагає зміцнити внутрішньокорпоративні зв'язки, скоординувати дії різних підрозділів та одночасно підвищити професійний рівень керівників та функціональних фахівців;