Місто проведення:
Київ
Категорія:
Тренінги особистості
Тренінгова компанія:
театр-студія "МІСТ"
Найближчі дати проведення тренінгу:
Місце проведення тренінгу:
вул. Межигірська 21
Напрямок навчання:
-
Творчість і креатив
Вартість:
800 грн в місяць
Аудиторія:
всі, хто хоче розвинути свої творчі здібності, спробувати публічні виступи та отримати навички акторської майстерності
Опис тренінгу
7 причин обрати театральну школу МІСТ
*Поєднання унікальних авторських методик і тренінгів кращих світових театральних систем.
*Комплексне фахове навчання в різних напрямах, а не аматорська студія для розваги: у програмі школи пластична виразність і майстерність слова, теорія драми та історія театру.
*Відомі викладачі з фаховим досвідом актора, режисера і драматурга у десятках країн світу.
*12-річна практика і реальні результати: кращі випускники фахово працюють у театрі і кіно.
*Це школа незалежного театру з розмаїтим і складним репертуаром – від давньої класики до новітніх п’єс і перформансів, від філософських текстів і трагедій до комедій і фарсів.
*Широкий діапазон студійців – від старшокласників до тих, хто хоче спробувати другий фах.
*Індивідуальний підхід, який розкриває таланти і змінює життя: наші випускники не лише актори, а і режисери, критики, продюсери, драматурги, засновують власні театри і фестивалі.
Чекаємо на нових обдарованих особистостей, які хочуть спробувати себе в театрі, розкрити свій творчий потенціал і познайомитися з новими цікавими людьми.
Програма тренінгу:
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Викладач Юлія Гасиліна, режисер
Термін навчання 9 місяців (1 навчальний рік)
Програма розрахована на три етапи по 3 місяці.
1 етап
(3 місяці, 144 години)
Присвячений фізичному розвитку тіла, вивченню його можливостей. Методики тренування уваги, акторської спостережливості, фантазії.
Предмети:
Пластика, вільний танець.
Основи пантоміми.
Робота з голосом.
Майстерність слова.
Акторські вправи (ігри, імпровізації на музику тощо)
Історія театру
Історія драматургії.
Мета:
- розвиток фізичних можливостей тіла необхідних для створення театрального образу;
- розширення кордонів уяви, моделювання часу і простору.
2 етап
(3 місяці, 144 год.)
Удосконалення тілесних можливостей: тіло - як акторський інструмент. Першооснови створення образу. Розвиток відчуття ритму.
Предмети:
Пластична виразність.
Пантоміма.
Акторські вправи з використанням ритму. Ритм як один з чинників створення образу. Створення атмосфери.
Майстерність слова.
Історія театру.
Практична драматургія.
Мета:
Відчуття ритму як енергії акторського образу. Моделювання атмосфери – індивідуальної, партнерської, групової.
3 етап
(3 місяці, 144 години)
Робота над «психологічним жестом» (система М. Чехова). Основи композиції ролі. Робота з конкретним сценічним матеріалом: концертний номер, пантомімічна новела, драматична вистава.
Предмети:
Пластичні імпровізації.
Деталізація техніки пантоміми.
Акторські вправи на створення «психологічного жесту» (М. Чехов), створення атмосфери ролі, епізоду, вистави.
Робота з текстом
Створення партитури рухів та голосової партитури ролі.
Мета:
Розкриття нових творчих здібностей кожного студійця та реалізація набутого за час навчання в сценічній практиці.
СЦЕНІЧНА МОВА
Викладач Олександр Мірошниченко, режисер
Програма входить до курсу навчання акторської майстерності.
І семестр
(4 місяці, 64 години)
Введення до предмету «Сценічна мова». Термінологія. Мета.
Орфоепічні та артикуляційні тренінги.
Сценічне (акторське) дихання. Теорія та практика.
Звук та основи звукоутворення в акторській практиці.
Теорія та практика статичної та динамічної роботи над звуком.
ІІ семестр
(5 місяців, 80год.)
Основи мовної логіки.
Мовний аналіз тексту.
Введення в практику діалогу.
Структурний аналіз тексту.
Аналіз та практика роботи над публіцистичним (дикторським) текстом.
Основи роботи над поетичним текстом.
ОСНОВИ ДРАМАТУРГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА.
Викладач Неда Неждана, драматург
Теорія і практика драматургії
1. Особливість драми як унікального виду мистецтва «на межі» літератури й театру.
2. Драматична ідея і парадокс. Робота з ідеями: пошук, відбір, розвиток.
3. Конфлікт як основа драми. Розвиток і типологія конфлікту. Аконфліктність.
4. Поняття події, типологія подій. Розвиток дії. Дієвість і недієвість тексту.
5. Драматична ситуація, її класифікація і розвиток. Сюжет і фабула в драматургії.
6. Композиція драми. Класичні і сучасні композиційні структури та «механізми». Основи конструкції сцени.
7. Поняття часопростору і темпоритму в драматургії.
8. Персонаж у п’єсі. Типологія характерів, поняття амплуа. Герой і актор.
9. Поняття актантної моделі. Їхні різновиди і специфіка.
10. Мовлення у драмі. Діалог, його різновиди і способи побудови.
11. Монологи, типологія і конструкція. Ремарка, її сучасна інтерпретація.
12. Жанрова специфіка, як ключ і умови гри. Трагедія, драма, мелодрама.
13. Комедійні жанри: комедія, фарс, малі форми (скетч, інтермедія, реприза).
14. Трагікомедія. Сучасна жанрова „дифузія”.
15. Невербальні жанри. Пантоміма, перформанс, хеппенінг, вуличний театр тощо.
16. Аналіз драматичного твору, його різновиди. Режисерський аналіз п’єси.
У процесі навчання – вивчення теорії, написання етюдів і контрольне тестування.