Засновник, керуючий партнер, бізнес-тренер ВІЧЕ (КИЇВ, УКРАЇНА)
1998 - Аспірантура Київського університету ім. Тараса Шевченка, кафедра соціальної психології, спеціалізація «психологія управління», «конфліктологія».
1994 - Київський університет ім. Тараса Шевченка, факультет соціології і психології, спеціальність «психолог», «викладач психології».
1999 - 2012 Сертифікати навчання Асоціації бізнес-консультантів "Альфас-Центр" (Мюнхен, Німеччина) Консалтингової компанії «HUMAN TELEX CONSULTING KFT» (Будапешт, Угорщина) з організаційного розвитку підприємств, стратегічного менеджменту, технології проведення Assessment Center, навчання тренерів, ESSMA / UEFA по стандартам клієнтоорієнтованості і гостинності.
Тренер-практик c 1999 р
Керівник стартапів і проектних робіт з 1996 р
Успішний продавець - з 1995 р
Автор Ціннісно-цільової моделі управління
Натхненник і творець майданчики інтерактивного обміну досвідом HR СТРАТЕГІЇ
Автор наукових публікацій з психології управління, соціальної психології і конфліктології.
Спікер і модератор конференцій і форумів
Автор статей з менеджменту, організаційного розвитку та управління персоналом
Експертиза:
Автор і тренер програм з розвитку хард і софт компетенцій керівників
• технології управління по цілям MBO, SMART, КРI, BSC
• делегування повноважень, наставництво, зворотний зв'язок
• контроль і прийняття рішень
• розвиток емоційних компетенцій лідера
• командна мотивація і тимбилдинг
Автор і тренер програм навчання для HR-менеджерів
• модель компетенцій в підборі і адаптації персоналу
• оцінка компетенцій
• матеріальна і нематеріальна мотивація: грейдерування, розробка KPI, нематеріальне стимулювання
• розробка планів кар'єрного розвитку і бюджетування витрат на розвиток персоналу
Автор і тренер програм навчання внутрішніх тренерів
• розробка тренінгових програм розвитку Hard Soft компетенцій
• навички тренера в управлінні груповою динамікою
• фасілітаціонние, модераційна, рольові та кейсові інструменти тренера
Автор і тренер програм розвитку навичок за вербальних та невербальних комунікацій
• SPIN-технології в продажах
• публічний виступ
• протидія маніпуляціям
Автор і тренер програм розвитку клієнтоорієнтованості
• розробка стандартів клієнтоорієнтованості
• розвиток компетенцій клієнтоорієнтованості
|