Олександра Бакланова
Партнер та директор експертної компанії pro.mova. Консультант зі стратегічних питань та управління змінами.
Є учасником Несторівської експертної групи (візія для України 2025) та Унівської експертної групи (візія для Львова 2025). Викладає в Києво-Могилянській Бізнес Школі та Українському Католицькому університеті. Сфера професійних інтересів Олександри лежить на перетині стратегій, маркетингу та комунікацій.
Має освіту в міжнародній економіці та ступінь MBA.
■ З 2012 року до тепер –Член експертної Несторівської групи, що розробляє довгострокову стратегію для України.
■ З 2008 року до тепер – Член експертної Унівської групи, що розробила довгострокову візію для Львова.
■ 2006-2007 працювала консультантом з питань стратегії, часто в партнерстві з Capital Strategy, і викладала в kmbs (Києво-Могилянської бізнес-школи) - сьогодні бізнес-школа №1 в Україні. Разом з Capital Strategy займалася розробкою стратегії та бізнес-плануванням для Клініки ISIDA (найбільшого медичного бізнесу в Україні).
■ У 2004 році, перед тим, як повернутися в kmbs на посаду директора з брендингу (2004-2005), ініціювала проект зі змін для страхової компанії, що входить в 10 кращих компаній України.
■ Впродовж 1999-2004 рр. чотири рази поспіль виграла конкурс написання навчальних кейсів на загальнодержавному рівні.
■ 1999-2004 Була частиною команди засновників kmbs (Києво-Могилянської бізнес-школи).
■ 1998-1999 Олександра займалася впровадженням нових пріоритетів в освітні програми компанії SONY в Європейській штаб-квартирі в Німеччині. До цього (1995 -1997) вона разом з командою успішно провела масштабний проект управління змінами в міжнародній студентській організації AIESEC.
|