Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Більше половини конфліктів у взаєминах керівників безпосередньо пов'язані з організацією їх взаємодії у процесі спільної діяльності. Ще більше конфліктів викликано протиріччями спільної роботи у відносинах «керівник - підлеглий».
Однією з основних причин конфліктів, що виникають у процесі спільної діяльності, є прийняття людьми некомпетентних рішень, насамперед – управлінських. Такі рішення провокують конфлікти між їхніми авторами та виконавцями, а також іншими людьми, інтереси яких ці рішення торкаються.
Конфліктними є не лише некомпетентні рішення керівника, а й такі самі рішення підлеглого. Прийняття обґрунтованих управлінських рішень – найважливіша умова запобігання конфліктам усіх рівнів.
Якщо ви хочете:
- Знати та розуміти закономірності, за допомогою яких виникають конфлікти;
- Розвинути свої здібності щодо свідомого аналізу конфліктів та запобігання маніпуляцій, приймаючи оптимальні рішення
- Отримати конкретні технології, інструменти та методи для нейтралізації маніпуляцій та підтримання ефективності відносин, управління емоціями та створення атмосфери довіри
Запрошую Вас на інтенсивний онлайн-тренінг:
Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком та графіком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у онлайн форматі, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.
Ви можете зателефонувати або написати нам листа:
Тел/Viber/Telegram: +38 098 490 23 03;
E-mail: shauz@i.ua consult.shauz@gmail.com
Бажаю Вам успіху та ефективних комунікацій!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубліковано: 15.10.2024
Всі новини
|