Технічна підтримка сайту:
 |
| |
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
• Конкуренція виступає як сила, що забезпечує взаємодію попиту та пропозиції, і врівноважує ринкові ціни. У рамках класичної економічної теорії конкуренція розглядається як невід'ємний елемент ринкового механізму;
• Конкуренція – це суперництво між учасниками ринкового господарства за кращі умови виробництва, купівлі і продажу товарів, за частку ринку, одержання максимального прибутку чи досягнення інших конкретних цілей;
• Конкуренція - це та сама «невидима рука» ринку, що координує діяльність його учасників. В умовах здорової конкуренції у виграшному положенні виявляються споживачі;
• З погляду економічного розвитку конкуренція являє собою суперництво старого з новим: нові товари, нові технології, нові джерела забезпечення потреб, нові типи організації та ін.
Конкурентоспроможність - це властивість практично будь-яких економічних об'єктів і суб'єктів (виробів, а також виробничих систем що їх виготовляють і використовують), незалежно від фізичної природи і виконуваних функцій;
• Конкурентоспроможність залежить від стадії життєвого циклу, на якій знаходиться розглянутий товар чи організація;
• Конкурентоспроможність є категорією динамічної, причому її динаміка обумовлена, насамперед, зовнішніми факторами, значна частина яких може розглядатися як некеровані параметри;
• Конкурентоспроможність має відносний характер, який проявляється у тому, що конкуруючий на одних ринках товар буде зовсім неконкурентоспроможний на інших;
Умови посилення конкуренції
Інтенсивність конкуренції на будь-якому ринку визначається рядом факторів, найважливішими з який є три складові:
- Характер розподілу ринкових часток
- Темпи росту ринку
- Рентабельність ринку
• Конкуренція підсилюється зі збільшенням кількості конкурентів;
• Конкуренція підсилюється, якщо великі компанії, що діють в інших областях, здобувають збанкрутілу фірму і з часом перетворюють її на лідера ринку;
• Конкуренція зростає, якщо одна чи кілька компаній незадоволені своєю часткою ринку і докладають зусиль для її збільшення за рахунок частки конкурентів;
• Конкуренція стає більш інтенсивної, якщо витрати, необхідні для виходу з ринку є більшими, ніж для участі в конкурентній боротьбі;
• Конкуренція збільшується, якщо витрати споживачів є незначними у випадку зміни ними однієї марки товару на іншу;
• Конкуренція сильна, якщо попит зростає повільно;
• Конкуренція активізується, якщо умови господарювання в області спонукують фірми до зниження цін чи до зміни обсягів продажу і виробництва;
• Конкуренція зростає пропорційно зростання прибутку від реалізації успішних стратегічних рішень;
Бажаю Вам Успішного Бізнесу!
Ми завжді раді допомагати нашим клієнтам бути конкурентоздатними, унікальними, компетентними та ефективними!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Опубліковано: 28.01.2022
Всі новини
|