Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


8 декабря ждем вас на тренинге "Техники профессионального телефонного общения"

Успейте прокачать навык ведения успешных переговоров и решения конфликтных ситуаций по телефону, чтобы справиться с потоком предновогодних звонков и заказов.

Тренинг проходит 8 декабря с 11:00 до 18:00 в Киеве.

Тренинг полезен:
- Руководителям, операторам и специалистам call–центров различного профиля.
- Менеджерам по работе с клиентами, секретарям, операторам интернет-магазинов, администраторам - все, кто работает с клиентами по телефону.

В результате вы:
- Выработаете конструктивные решения и сформулируете речевые модули для типичных ситуаций, с которыми сталкиваетесь ежедневно общаясь с клиентами.
- Освоите приемы и методы поведения в нестандартных и конфликтных ситуациях.
- Повысите профессионализм, разовьете стрессоустойчивость и умение найти индивидуальных подход к каждому звонящему.

Программа

Модуль 1. Удовлетворенность клиентов как конкурентное преимущество:
Клиентоориентированность: факторы удовлетворенности клиента, потребности и ожидания звонящего, как клиент оценивает качество обслуживания;
Задачи сотрудников call–центра;
Типичные ошибки в работе с клиентом;
Как управлять взаимоотношениями с клиентом.

Модуль 2. Основные правила телефонных разговоров:
Универсальные принципы телефонного этикета для call – центров;
Цель и структура разговора по телефону;
Рекомендованные речевые модули для типичных обращений клиентов;
Правила, которые оператор должен соблюдать, в любой нестандартной ситуации;
Список STOP – фраз (что запрещено говорить клиенту); слова-провокаторы и слова-паразиты;
Алгоритм поведения в конфликтных ситуациях.

Модуль 3. Голос оператора как инструмент влияния:
Как регулировать звучание речи;
Как произвести благоприятное впечатление на собеседника: интонация, громкость, тембр, скорость речи, ударение и паузы;
Приемы работы с голосом: как «не потерять» голос, разговаривая по телефону в течение всего дня.

Модуль 4. Как справиться с эмоциональным выгоранием оператора:
Что мешает и помогает позитивному эмоциональному настрою;
Природа и причины возникновения стресса; как бороться с хронической усталостью;
Методы психологической разгрузки.

Дополнительная информация и регистрация на тренинг по ссылке: https://www.trn.ua/trainings/78005/

Опубліковано: 03.12.2019


Всі новини





  Останні новини:  

25.11.2025
Суперрозіграш від HOCK: 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів для учасників
Компанія HOCK international оголошує про старт розіграшу 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів до кваліфікаційних іспитів. Подати заявку на участь у розіграші можна з 25 по 30 листопада...

21.11.2025
Спеціальна пропозиція здобувачам сертифіката CSCA
HOCK international пропонує спеціальні умови підписки на підготовчі матеріали до іспиту CSCA — Certified in Strategy and Competitive Analysis. Найближча сесія відбудеться у березні 2026 року.

17.11.2025
Сертифікат FMAA – Financial and Managerial Accounting Associate
Сертифікат FMAA запроваджений американським Інститутом IMA (Institute of Management Accountants) для фахівців з фінансового і управлінського обліку, які починають свою кар’єру у фінансах; студентів...

10.11.2025
Кваліфікація Certified in Strategy and Competitive Analysis для фінансових фахівців
Кваліфікація CSCA / Certified in Strategy and Competitive Analysis розроблена Інститутом IMA / Institute of Management Accountants для фінансових фахівців, які прагнуть покращити свої навички...

10.09.2025
PassMap™ – інтерактивна система підготовки до іспитів
HOCK international є провідною компанією на ринку бізнес-освіти. Наша мета – надати максимально якісні послуги у підготовці до здачі міжнародних кваліфікаційних іспитів та забезпечити здобувачів...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.