Технічна підтримка сайту:
 |
|
info@training.ua |
Jobs.ua рекомендує переглянути:
|
Тренінги. Коучинг. Вишкіл.
■ Комунікацій та роботі зі ЗМІ
■ Інтерпретація готових досліджень
■ Критичне мислення
■ Розуміння цінностей українців
■ Управління змінами
■ Розуміння стратегії
■ розробка власних планів у відповідності до стратегії компанії
■ розуміння власної ролі в реалізацій стратегіях компанії
■ управління змінами
■ Управління публічністю:
■ вдосконалення мистецтва презентацій
■ майстерності публічних виступів: як стати речником [робота з медіа, виступи, презентації]
Історія та експертиза
Компанія pro.mova заснована в 2007 році Євгеном Глібовицьким, колишнім журналістом, одним з засновників «5 Каналу» та Олександрой Баклановою, спеціалістом з маркетингу, стратегіях та управлінню змінами, з досвідом роботи в Європейській штаб-квартирі SONY [Німеччина]. Олександра в тому числі входила в склад команди, що створили Києво-Могилянську Бізнес Школу [kmbs] – одну з провідних бізнес-шкіл України.
Експертна компанія pro.mova займається розробкою організаційних та маркетингових стратегій, стратегічними комунікаціями та супроводом змін в організаціях, суспільствах, бізнесах та країнах. Втілює надійні та стійкі рішення.
Компанія є сильна своїм глибоким розумінням суспільних процесів, бізнесу, розумінням регіональних політик та контекстів. Здійснює глибокий аналіз, розробку стратегій на основі цінностей.
pro.mova володіє великим міжгалузевим досвідом: це розуміння галузі медіа, освіти, транспорту, туризму, готельного бізнесу, приватної та державної медицини, FMCG і робота з інвесторами. Володіє доступом до необхідних знань та експертизи різних галузей, завдяки гарній професійній репутації. Експерти компанії є ключовими спікерами провідних професійних подій в сферах маркетингу та комунікацій, освіти, розвитку громадянського суспільства та журналістики. Також є постійними учасниками та організаторами соціальних проектів та волонтерських робіт:
■ Грузинський прес-центр в Україні під час російсько-грузинської війни 2008 року [за участю 65 волонтерів]
■ Підтримка Несторівський групи і експертів, які розробляють стратегічну візію для України
■ Підтримка Унівської групи експертів, які розробили стратегічну візію для міста Львова
■ Експертна підтримка розробки стратегії сталого розвитку міста Дніпропетровська
■ Проект пам'яті Голокосту в Києві
■ Ніч виборів Президента США в Києві
■ Ukraine We Love [незалежний проект спільно з Fedoriv.com, GfK-Україна та журналом «Кореспондент» з розробки бренду для України]
■ TEDx Kyiv [тренінги з презентації для лекторів в Києві]
■ AIESEC, УГКЦ, «Покоління 2020», «Стипендія Івана Пулюя» , тощо [тренінги]
■ Асоціація громадських зв'язків України (UAPR) [членство в ревізійного комітету]
■ Рада з питань комунікацій при Главі Української Греко-Католицької Церкви [членство в раді]  
Дослідження
Аналітичний Центр компанії проводить необхідні дослідження як для внутришніх потреб компаній клієнтів так і в якості самостійних проектів. Таким чином Центр ініціює громадську дискусію та подальшу активність зацікавлених сторін.
Аналітики компанії є спеціалістами в кількісних та якісних дослідженнях, а також авторами унікальних методик та підходів. Проводять навчання для соціологів України, Кавказу, Середньої Азії.
Сильна сторона Аналітичного Центру – глибока інтерпритація даних та результатів досліджень, завдяки хорошій європейській освіті, міжнародному досвіду, розумінню місцевих контекстів та тенденцій світового розвитку.
Люди
В експертній компанії pro.mova постійно працюють близько 10 спеціалістів з різною професійною історією, що прийшли з різних культур. Вони вільно спілкуються п’ятьма мовами, зокрема українською, російською, англійською, кримськотатарською, німецькою та польською. pro.mova співпрацює з широкою мережею зовнішніх експертів і крім того, у багатьох областях країни компанія розвиває мережу волонтерів та технічних працівників.
Євген Глібовицький, засновник, партнер, директор з розвитку
Експерт з довготривалих стратегій. Займається дослідженнями цінностей, є співзасновником і учасником Несторівської експертної групи [візія для України 2025], Унівської експертної групи [візія для Львова 2025], Дніпропетровської групи DYB [стратегія Дніпропетровська 2030], ініціатором і експертом групи з розробки стратегії для Киргизстану . Є викладачем програм із комунікацій для медіа, бізнесу та неприбуткових організацій, автор популярних навчальних розробок з PR та медіа-комунікацій. Викладач Львівської Бізнес Школи [LvBS] та Києво-Могилянської Бізнес Шкіл [kmbs]. Його компетенція лежить на перетині громадського, бізнес і цивільного секторів.
Олександра Бакланова, партнер, директор компанії
Експерт з управління змінами, маркетингу та стратегії. Є учасницею і співзасновником Несторівської експертної групи [візія для України 2025] і Унівської експертної групи [візія для Львова 2025]. Сфера професійних інтересів - на перетині стратегій, маркетингу та комунікацій. Була в команді засновників kmbs [Києво-Могилянської Бізнес Школи]. Працювала в Європейській штаб-квартирі SONY [Німеччина]. Була віце-президентом міжнародної молодіжної організації AIESEC в Україні. Має освіту з міжнародної економіки та ступінь МВА.
Вікторія Бриндза, керівник Аналітичного Центру компанії
Інноватор досліджень медіа-простору, фахівець з якісних досліджень, досліджень цінностей, суспільних процесів і сприйняття інформації. Автор і керівник унікальних досліджень в рамках роботи в pro.mova, серед яких:
■ з 2009 - проект глибинного медіа-моніторингу освітньої реформи в Україні
■ з 2008 - дослідження цінностей мешканців деяких міст України, а також жителів Киргизстану [2011-2012]
■ 2010 - викладала якісні методи медіа-аналізу фахівцям провідних дослідницьких компаній Грузії за замовленням Центральної виборчої комісії Грузії
■ 2011 - викладала якісні методи аналізу медіа-аналітикам Киргизстану
Здобула освіту у Львові, Відні та Базелі, з дипломом магістра соціології закінчила Університет Фрайбурга [Німеччина].  
Відкриті тренінги компанії pro.mova expert company
|