Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Спілкування у бізнесі

Людмила Богуш, бізнес-тренер, спеціаліст з управління часом, засновник і власник «Студії управління часом «BogushTime», автор соціального проекту «Amplifier» та автор стильного планувальника «Bogushbook», засновник бізнес-клубу для топ-менеджерів і власників компаній «Міцний горішок», меценат українського дизайнера Каті Пшеченко:

Що таке спілкування у бізнесі?
– Успіх у бізнесі – це коли власник бізнесу отримує те, чого хоче. Бізнес – це гра, яка пов’язана з іншими людьми і безпосередньо із спілкуванням з ними. А от хобі, наприклад, малювати картини, не вимагає взаємодії з іншими людьми, хіба що для придбання матеріалів. Це така гра у хобі, коли людина може все зробити сама і їй не потрібно для цього спілкування ще з кимось. Бізнес передбачає комерцію та потребує спілкування з людьми, щоб отримати від них те, що потрібно, і щоб запропонувати їм те, що я їм можу запропонувати, тому тут спілкування є одним із найголовніших моментів.

Як можна поєднати спілкування і бізнес?
– Успіх у бізнесі залежить від того, як Ви спілкуєтесь. Ваш товар, який Ви пропонуєте, – це теж та сама частинка, яка передається і свідчить про якість спілкування. Поганий товар викликає погану якість спілкування, а хороший товар – хорошу. Для того, щоб люди хотіли від Вас щось прийняти, їм потрібно створити деякі умови, реальність, щоб вони розуміли, що отримають, та навіщо їм це потрібно. Вам треба з ними поспілкуватися. Бізнес – це обмін: Ви передали, Ви – отримали. Спершу передали ідею, а потім – товар. Якщо подаєте товар без ідеї, – його просто не візьмуть. Тому спілкування – це основа існування бізнесу. Людина повинна хотіти комунікувати та з прихильністю ставитися до інших людей. Якщо ж спілкування не подобається, його не буде.

Що основне у спілкуванні з людиною, від якої хочете щось отримати?
– Коли Ви спілкуєтеся з людиною, важливо розуміти її реальність, щоб грамотно подати ідею. Вам потрібно знати, хто вона така, що з нею відбувається, її мету і загалом її вигоду від спілкування, бо дуже часто буває так, що замість власника компанії з партнерами спілкуються другорядні особи. У такому випадку важливо, аби власник відслідковував, яка комунікація іде з компанії, щоб доносилася його ідея тощо.
Також дуже важливо заставити темпи життя свого і людини, від якої хочете щось отримати. Як показує практика, якщо людина повільна, а Ви, наприклад, надто швидкі, результату позитивного не буде. Окрім того, можливо, що Ви дратуватимете один одного.
Також важливим компонентом, який має вплив на співрозмовника, є рівень голосу. Професійні комунікатори уміють грати спілкуванням так, як їм це вигідно. Вони з різними людьми поводяться неоднаково: налаштовують свій інструмент – голос – під вуха співрозмовника. Відповідно, співрозмовник чує те, що хоче чути, і більше налаштований на сприйняття позитивного результату.

Які б Ви виділили головні правила спілкування?
– Людина існує у спілкуванні. Це невід’ємна складова людської поведінки. Ми з раннього віку спілкуємося на різних рівнях на різні теми. Спілкування – це основа всього. Спілкування – обмін між людьми думками, ідеями, у процесі якого беруть участь як мінімум дві людини – один розповідає, інший – слухає. Якість та ефективність спілкування залежить від уміння доносити до співрозмовника свої ідеї та думки. Можна сформулювати кілька правил ефективного спілкування:

Ефективне спілкування – це поєднання ефективного передавання та ефективного отримання інформації, своєрідне замкнене коло.
Ефективне спілкування вимагає уваги до суті висловлювання, до людини з якою спілкуєтеся, якщо Ви справді хочете, щоб Вас правильно зрозуміли.
Ефективне спілкування – це вміння чітко, просто, доступно формулювати свої думки. Це викликає у співрозмовника відчуття, що сказане Вами, безумовно, заслуговує уваги.
Окрім того, є багато шкіл та тренінгів, на яких можна удосконалити майстерність спілкування. Більшість людей стикаються з проблемами в спілкуванні тільки через те, що не знають про існування технології спілкування. Як відомо, якщо дотримуватися технології, то можна досягти успіху у будь-якій сфері.


Опубликовано: 22.04.2011




Новые статьи: Статті для початківців тренерів

Тренер - это интеллектуальный предприниматель
Сегодня одним из аспектов развития организации является интеллектуальное предпринимательство. Предприниматель — это человек, который связывает отдельные, далеко друг от друга лежащие вещи. Берет технологию в..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



Профессия тренер-психолог: взгляд изнутри
Об особенностях профессии тренера можно сказать так: уравновешенный, рассудительный, имеющий интуицию, богатое воображение, способный к сопереживанию, увлеченный, искренне желающий помочь людям. Но можно сказать иначе, словами..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



Тренинговый коктейль
Отечественный бизнес нанимает тренинг-менеджера. Что дальше? Только не почивать на лаврах! Безусловно, наем тренинг-менеджера (специалиста по обучению) — знак хороший, свидетельствующий о том, что..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



news


  Останні новини:  

09.04.2024
Актуальні тренінги у травні 2024
У рамках тренінгів учасники розглянуть теоретичні питання та практичні завдання з актуальної тематики та отримають базові знання й навички щодо використання інструментів управлінського обліку, що...

28.03.2024
Де ховаються втрати?
запрошуємо на тренінги чи коучинг-програми консалтингового центру ШАУЗ, де Ви отримаєте концентровану практику з системно-ощадливого управління компанією - Система ощадливого та ефективного...

25.03.2024
Фахівцям з внутрішнього аудиту
Спеціальна пропозиція від HOCK international для здобувачів сертифіката CIA (Certified Internal Auditor) з України – до 30 квітня 2024 знижка 45% на повний пакет матеріалів CIA Exam Review.

23.03.2024
Як донести думку іншій людині, щоб тебе почули та зрозуміли?
Запрошую Вас на інтенсивний онлайн-тренінг: Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій Програма тренінгу складена таким чином, щоб Ви в найкоротші терміни зможете...

23.03.2024
Як донести думку іншій людині, щоб тебе почули та зрозуміли?
Запрошую Вас на інтенсивний онлайн-тренінг: Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій Програма тренінгу складена таким чином, щоб Ви в найкоротші терміни зможете...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2024 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.