Реєстрація     Вхід
Training.ua

Тренінги, семінари, конференції

каталог відкритих і закритих заходів в Україні від кращих тренінгових компаній і event-організаторів
Категорії

Маркетинг і просування
Управління персоналом
Комунікаційні тренінги
Продажі
Тренінги особистості
Галузеві тренінги
Менеджмент
Для тренерів



Розділи

Тренінги
Корпоративні програми
Конференції
Семінари
Конференц зали в оренду
Тренінгові компанії
Статті
Новини


Технічна підтримка сайту:

  info@training.ua

Jobs.ua рекомендує переглянути:


Спілкування у бізнесі

Людмила Богуш, бізнес-тренер, спеціаліст з управління часом, засновник і власник «Студії управління часом «BogushTime», автор соціального проекту «Amplifier» та автор стильного планувальника «Bogushbook», засновник бізнес-клубу для топ-менеджерів і власників компаній «Міцний горішок», меценат українського дизайнера Каті Пшеченко:

Що таке спілкування у бізнесі?
– Успіх у бізнесі – це коли власник бізнесу отримує те, чого хоче. Бізнес – це гра, яка пов’язана з іншими людьми і безпосередньо із спілкуванням з ними. А от хобі, наприклад, малювати картини, не вимагає взаємодії з іншими людьми, хіба що для придбання матеріалів. Це така гра у хобі, коли людина може все зробити сама і їй не потрібно для цього спілкування ще з кимось. Бізнес передбачає комерцію та потребує спілкування з людьми, щоб отримати від них те, що потрібно, і щоб запропонувати їм те, що я їм можу запропонувати, тому тут спілкування є одним із найголовніших моментів.

Як можна поєднати спілкування і бізнес?
– Успіх у бізнесі залежить від того, як Ви спілкуєтесь. Ваш товар, який Ви пропонуєте, – це теж та сама частинка, яка передається і свідчить про якість спілкування. Поганий товар викликає погану якість спілкування, а хороший товар – хорошу. Для того, щоб люди хотіли від Вас щось прийняти, їм потрібно створити деякі умови, реальність, щоб вони розуміли, що отримають, та навіщо їм це потрібно. Вам треба з ними поспілкуватися. Бізнес – це обмін: Ви передали, Ви – отримали. Спершу передали ідею, а потім – товар. Якщо подаєте товар без ідеї, – його просто не візьмуть. Тому спілкування – це основа існування бізнесу. Людина повинна хотіти комунікувати та з прихильністю ставитися до інших людей. Якщо ж спілкування не подобається, його не буде.

Що основне у спілкуванні з людиною, від якої хочете щось отримати?
– Коли Ви спілкуєтеся з людиною, важливо розуміти її реальність, щоб грамотно подати ідею. Вам потрібно знати, хто вона така, що з нею відбувається, її мету і загалом її вигоду від спілкування, бо дуже часто буває так, що замість власника компанії з партнерами спілкуються другорядні особи. У такому випадку важливо, аби власник відслідковував, яка комунікація іде з компанії, щоб доносилася його ідея тощо.
Також дуже важливо заставити темпи життя свого і людини, від якої хочете щось отримати. Як показує практика, якщо людина повільна, а Ви, наприклад, надто швидкі, результату позитивного не буде. Окрім того, можливо, що Ви дратуватимете один одного.
Також важливим компонентом, який має вплив на співрозмовника, є рівень голосу. Професійні комунікатори уміють грати спілкуванням так, як їм це вигідно. Вони з різними людьми поводяться неоднаково: налаштовують свій інструмент – голос – під вуха співрозмовника. Відповідно, співрозмовник чує те, що хоче чути, і більше налаштований на сприйняття позитивного результату.

Які б Ви виділили головні правила спілкування?
– Людина існує у спілкуванні. Це невід’ємна складова людської поведінки. Ми з раннього віку спілкуємося на різних рівнях на різні теми. Спілкування – це основа всього. Спілкування – обмін між людьми думками, ідеями, у процесі якого беруть участь як мінімум дві людини – один розповідає, інший – слухає. Якість та ефективність спілкування залежить від уміння доносити до співрозмовника свої ідеї та думки. Можна сформулювати кілька правил ефективного спілкування:

Ефективне спілкування – це поєднання ефективного передавання та ефективного отримання інформації, своєрідне замкнене коло.
Ефективне спілкування вимагає уваги до суті висловлювання, до людини з якою спілкуєтеся, якщо Ви справді хочете, щоб Вас правильно зрозуміли.
Ефективне спілкування – це вміння чітко, просто, доступно формулювати свої думки. Це викликає у співрозмовника відчуття, що сказане Вами, безумовно, заслуговує уваги.
Окрім того, є багато шкіл та тренінгів, на яких можна удосконалити майстерність спілкування. Більшість людей стикаються з проблемами в спілкуванні тільки через те, що не знають про існування технології спілкування. Як відомо, якщо дотримуватися технології, то можна досягти успіху у будь-якій сфері.


Опубликовано: 22.04.2011




Новые статьи: Статті для початківців тренерів

Тренер - это интеллектуальный предприниматель
Сегодня одним из аспектов развития организации является интеллектуальное предпринимательство. Предприниматель — это человек, который связывает отдельные, далеко друг от друга лежащие вещи. Берет технологию в..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



Профессия тренер-психолог: взгляд изнутри
Об особенностях профессии тренера можно сказать так: уравновешенный, рассудительный, имеющий интуицию, богатое воображение, способный к сопереживанию, увлеченный, искренне желающий помочь людям. Но можно сказать иначе, словами..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



Тренинговый коктейль
Отечественный бизнес нанимает тренинг-менеджера. Что дальше? Только не почивать на лаврах! Безусловно, наем тренинг-менеджера (специалиста по обучению) — знак хороший, свидетельствующий о том, что..
Категорія: Статті для початківців тренерів
Додана: 20.03.2008



news


  Останні новини:  

12.12.2025
Відкрито набір у групу CSCA Live. Старт 4 січня 2026
HOCK international оголошує набір у групу CSCA Live – семитижневий онлайн-курс зі стратегічного планування та аналізу конкурентоспроможності Certified in Strategy and Competitive Analysis.

08.12.2025
Вебінар Innovation, Strategy, and the Industry Life Cycle
Інновації не заявляють про себе відкрито. Спочатку вони поширюються тихо, а потім змінюють індустрії – часто ще до того, як більшість професіоналів усвідомлює, що сталося. Лідери, які вміють...

25.11.2025
Суперрозіграш від HOCK: 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів для учасників
Компанія HOCK international оголошує про старт розіграшу 100+ повних комплектів підготовчих матеріалів до кваліфікаційних іспитів. Подати заявку на участь у розіграші можна з 25 по 30 листопада...

21.11.2025
Спеціальна пропозиція здобувачам сертифіката CSCA
HOCK international пропонує спеціальні умови підписки на підготовчі матеріали до іспиту CSCA — Certified in Strategy and Competitive Analysis. Найближча сесія відбудеться у березні 2026 року.

17.11.2025
Сертифікат FMAA – Financial and Managerial Accounting Associate
Сертифікат FMAA запроваджений американським Інститутом IMA (Institute of Management Accountants) для фахівців з фінансового і управлінського обліку, які починають свою кар’єру у фінансах; студентів...

 





Наші проєкти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Pro-robotu.ua - Пропоную Роботу
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Підбір персоналу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали

2008-2025 Робота Плюс®. При використанні матеріалів ресурсу гіперпосилання на training.ua обов'язкове. Адміністрація ресурсу може не поділяти точку зору авторів матеріалів і не несе відповідальності за достовірність інформації, яку розміщують користувачі.